• Elvipa

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Neeejjj vad tråkigt..

• Elvipa
    Xgirl83 skrev 2011-09-04 09:27:06 följande:
    Elvipa: Tack för koden!
    Det var så lite så!
  • Elvipa
    Xgirl83 skrev 2011-10-21 21:45:05 följande:
    Nu har jag skickat ut 5 st rabattkoder på 50:-, har 4 st kvar att dela ut. Skicka mig ett meddelande med er mailadress.
    Tack för koden!
  • Elvipa
    Tessou skrev 2011-10-24 18:06:02 följande:
    Åh, kan jag få en? Inboxar dig nu!
    Har fått ditt mail.

Har 2 kvar. Inboxa mig!
  • Elvipa
    Sians skrev 2011-10-25 06:55:56 följande:
    Tack så mycket Elvipa :)
    Varsågod!

Nu har jag inga fler rabattkoder.
  • Elvipa

Försöker få inträde i facebooks grupp för köp och sälj, men det verkar inte funka.Vet någon om de har t.ex stopp för nya medlemmar?

• Elvipa
    sarsparis skrev 2012-02-27 21:18:28 följande:

Du har  betalt, priset kan ingen diskutera med dig, personalen i en butik ser inte ordersedel och hur mycket rabatt du fått och har ingen rätt att lägga sig i det. Att man kan dra flera rabetter är ju inte vårat "problem" utan lindex om de nu tycker det är fel. men det tycker dom nog inte för då skulle dom ändrat på det.

Du måste ha någon i gruppen som går i god för dig, du får be den personen skicka ett pm till en admnistratör så blir man insläppt. Så  är det nu i många grupper.

Tack!
  • Elvipa

Jah har klämt lite på skalbyxorna KAX och Fix och tycker att Kax känns lite mjukare i tyg. Kostar 399 kr. Vill köpa några skalbyxor motsvarande pops kvalitet. Vilka ska ni köpa?

• Elvipa

Om FIX har bara 2000 vp då är KAX med sina 10000 är bättre om man ska nu lita på Kappahl. Konstigt att Lindex valde att sänka vp, blir att kunder väljer andra märken.

• Elvipa

Jag har köpt 9 plagg, mest shorts och 3 t-shirts nu till sommaren. Jätte nöjd!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11