• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

någon har provat att kombinera 25% och 20% och 50 kr från en kompis?? funkar att man kombinera tillsammans??

• star67
    Mineo skrev 2011-06-17 21:19:11 följande:
    skönt för er! Jag vågar knappt reklamera något på Lindex för jag har blivit så dåligt behandlad en gång för butiksbiträdet hävdade att jag hade dragit sönder byxorna då de släppt vid en hälla efter bara ett par dagars användande. Det stod massa folk bakom mig i kön och hon höjde rösten och var jätteotrevlig, jag tyckte det var skitjobbigt
    jag fick en vara på present men den var lite sönder, jag såg den redan innan använding lappen var kvar men var klippt streck kod och skulle reklamera men hon som var på kassan sa att den var på rea och går inte att reklamera, jag bara frågade om det går visste inte om hur det brukar funka när man reklamera.
  • star67

tyvärr det är så dåligt rea på nätet så att jag inte hittat något att köpa jag hade en 50 kr från en kompis hade gärna använd den.

• star67

jag tycker att det är allt för tidigt att höst kläder har kommit vi har inte haft sommar än allts för stressig, redan kommit vinteroveraller m.m. de börde vänta tills slutet av september eller så. om man köper redan vinterkläder när ska man använda sommar kläder då?? jätte tråkigt faktiskt.

• star67
    ÖNadja skrev 2011-07-14 13:24:13 följande:
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet?
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet?
    Hur menar du men om de har ta 2 bt 1 på nätet och det är vanligt rea på butik varför ska man köpa om dem?? då dem blir dyrare.
  • star67

ja det går men beror på den som är på kassa. men de hade ta 2b1 på nätet o det blir samma om man köper 2 varor som är i samma pris. ´jag tycker inte att de har något o handla på nätet jag hade 50 kr chek och det var ta 2 bt 1 från 1 dag hittade ingen synd det hade varit jätte billigt annars.

• star67

nu jag har börjat med en annan hobby utom barnkläder hemiredning så skulle behöva veta var får man bra rea?? och vill bli medlem i hemtext men vet inte hur funkar via hemsida har kollat men står inte någonstans bli medlem??! www.hemtex.com/sv/se/

• star67

idag var ta 2 bt 1 på dam kläder så kanske nästa vecka på barn?!

• star67
    princess77 skrev 2011-07-21 16:59:10 följande:
    Ingen här som sitter på några gamla Lindex filtar som ni kan tänkas skiljas ifrån?

Söker främst de med små djur och de med ugglor 

Allt av intresse!    
    om du inte hittar något nu kolla på tradera september, oktober november. brukar många lägga upp filter och sånt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11