För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
någon har provat att kombinera 25% och 20% och 50 kr från en kompis?? funkar att man kombinera tillsammans??
någon har provat att kombinera 25% och 20% och 50 kr från en kompis?? funkar att man kombinera tillsammans??
tyvärr det är så dåligt rea på nätet så att jag inte hittat något att köpa jag hade en 50 kr från en kompis hade gärna använd den.
jag tycker att det är allt för tidigt att höst kläder har kommit vi har inte haft sommar än allts för stressig, redan kommit vinteroveraller m.m. de börde vänta tills slutet av september eller så. om man köper redan vinterkläder när ska man använda sommar kläder då?? jätte tråkigt faktiskt.
ja det går men beror på den som är på kassa. men de hade ta 2b1 på nätet o det blir samma om man köper 2 varor som är i samma pris. ´jag tycker inte att de har något o handla på nätet jag hade 50 kr chek och det var ta 2 bt 1 från 1 dag hittade ingen synd det hade varit jätte billigt annars.
nu jag har börjat med en annan hobby utom barnkläder hemiredning så skulle behöva veta var får man bra rea?? och vill bli medlem i hemtext men vet inte hur funkar via hemsida har kollat men står inte någonstans bli medlem??! www.hemtex.com/sv/se/
idag var ta 2 bt 1 på dam kläder så kanske nästa vecka på barn?!
jag bestälde dem här till min son funkar de till pojke eller??
jag hade 3 kod 50 kr men alla gått ut utan att använda men kanske det var bäst att hade väntat med att skicka dem då. men använde jag 25% på en var så blev frakt gratis.
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=14389343&styleid=14389341&path=3403475;3215210;3232629;1067875;1110313