Inlägg från: Lycka 1 |Visa alla inlägg
  • Lycka 1
    Tullemi skrev 2011-02-04 18:00:15 följande:
    Vi var som sagt på Lindex idag och jag hittade inga jeans till dottern på tjejavdelningen så jag mumlar lite för mig själv "vi går hit bort till killkläderna och kikar.....". Och där hängde de ljusa snygga "haremsjeansen" så de köpte jag till henne. Skitfräcka. Men tror ni inte att ungen (min älskade lilla 3-åriga tjej ) hade hört mig säga "killavdelningen" och nu vägrade hon ta på sig dem. "Näe, mamma. Det är killjeans juuuuu". Jag höll på att sätta i halsen.... Jag ska sitta på dem ett tag och se om hon glömmer det hela. Man får verkligen tänka på vad man säger plötsligt   Vi är verkligen inte pojk/tjejiga i vår familj, har inte gjort någon medveten skillnad alls så jag trodde inte det skulle fastna i hennes öra....
    Hihi, ja det är inte lätt inte.
    Min dotter på 3½ totalvägrar byxor över huvud taget just nu. Bara tights eller strumpbyxor som går på.
    Jag var också och storshoppade på Lindex idag, en massa fina tunikor och tights.
    Kollade även på Fix jackan och byxorna. Superfina! Ska köpa dom så fort vi får någon ny kupong.
  • Lycka 1

Vi hade sån himla tur igår!
    Var precis på väg in på Lindex jag och dottern för att titta på den rosa Fix jackan då det plingade till i mobilen och jag fick sms:et om 25% rabatt.
    Då fick det följa med en jacka hem!

• Lycka 1

Jag tyckte inte den rutiga jackan var speciellt fin när jag såg den i butik så här blev det den cerisa Fix jackan istället.
    Har även den vinterjackan så det blir nästan samma till våren. Men då dottern bara vill ha lååååsa just nu så gör det inget. Jag älskar den cerisa färgen!
    Ska köpa ett par svarta byxor till nu också.

• Lycka 1
    fritzie76 skrev 2011-02-17 14:16:51 följande:

Jag tyckte också den rutiga var för plastig. Så det får nog bli den cerisa ändå.

Funderade först på den andra jackan, inte FIX, som kostar 299 kr. Finns i rosa, röd och grön. Men den är kanske inte lika bra mot framförallt vind. Har ändå regnjacka på om det regnar så inte så noga att den är jättetålig mot vatten.

Ja den var också fin. Men jag gillar Fix, tyckte den var tuff med reflexerna på armen också.
    Vi har den rödrutiga skaljackan från pop också så nu blev det plötsligt två skaljackor. Och en hel hög olika fleecejackor .
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11