-
Det funkar inte att lägga in koden på engång. Man måste vänta en liten stund.anette 81 skrev 2010-12-19 21:13:56 följande:någon som har handlar av lindex på tradera?
-
Kappahl skickade ut ett sms idag med 20% på ett helt köp.
-
jag handlra mycket på tradera. och hämtar ut i butik.Yosa skrev 2010-12-26 19:27:41 följande:Fungerar det bra med att välja att hämta i butiken? Hur vet man att de finns just där? erfarenheter?
-
Någon som vet när dom börjar köra ½ rea priset? Är det nästa vecka eller?
-
har dom rea så länge innan dom börjar med slut rean?Stina0 skrev 2010-12-29 07:10:04 följande:Om jag inte minns fel så brukar det inte vara förän senare delen av Jan...
-
har dom mer rea i affären än det som dom har på internet sidan?
-
någon som vet om det finns fleece fodrat regnställ på lindex? Eller i någon annan affär
-
ja lindex vill jag med ha... fick kappahl idag ocks¨åliber skrev 2011-01-10 13:14:59 följande:Fick sms om halva reapriset hos Kappahl idag. Åkte dit men hittade bara lite strumpor
Ser fram emot Lindex halva reapriset snart!
-
någon som vet om dom rear ut bamse overallerna?
-
är det bamse overallerna dom säljer ut+
-
jag har inte varit där någon gång ännu...nize skrev 2011-01-25 16:59:39 följande:Nu har jag varit på Lindex rea, 3 gånger!! Skäms lite för det faktiskt, MEN, jag har hittat nya saker varje gång!! Så dom hänger fram lite hela tiden..
-
Kappahls skalbyxor... Hur funkar dom??? Följer det med något inneertyg som man sen tar bort när det är varmare?
-
Stadium har just nu ta 3 betala för 2 på hela vintersortimentet. Dom hade ws såg jag här i Kalmar iallefall
-
jag vill hastar67 skrev 2011-04-30 13:27:01 följande:jag har fått inbjudan på 50 kr om någon vill inboxa mig Ep
-
Har inte lindex några t-shirt nuu 3 för 2... Hittade inga på hemsidan,???
Brukar kappahl ha så på t-shirts -
Dessa underbara stjärnbyxor plysch... Finns dom i storlek 56???