Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Är det någon som vet när åhlens börjar med halva reapriset ???

• maggan75
    AnkiFalun skrev 2010-07-17 20:02:19 följande:
    Tänkte höra nån som budat och vunnit nått från lindex shop på tradera? hur funkar det? får man betala både frakt och expeditionsavgift?
    Det står ju 59 kr i frakti deras auktioner så antaglien därför handlar inte jag där för  jag tycker inte det blir så billigt med den frakten
  • maggan75
    zasata skrev 2010-07-17 20:17:49 följande:
    kan man använda 30% flera gånger?
    Tror många börjar med halva rea vid BB, hoppas Åhlens börjar då :)
    Det står ju inget på kupongen så  det måste man ju kunna göra ...

Jag vill oxå ha halva rea på åhlens snart
  • maggan75
    Moonlight83 skrev 2010-07-28 20:10:06 följande:
    Typiskt att man befinner sig i sommarstugen långt uppe i norrland på landet just när lindex börjar sin 2 för 1 rea. Bor i linköping annars och där fanns en hel del. Men på fredag blir det att åka in till skellefteå och kolla in åhlens halva reapriset samt hoppas och be att lindex ska ha någonting kvar.

Någon som varit i skellefteå på lindex? Tänkte om de har nått kvar på sin rea.

Någon som sett om kappahl börjat sin halva rea för alla ännu? trodde det skulle bli direkt efter att det varit för medlemmar.
    börjar  Åhlens sin halva rea på fredag ??
  • maggan75
    Snorky skrev 2010-07-28 20:49:22 följande:
    ja
    Åh vad bra tack för svaret , gick och kikade idag men tänkte jag väntar några dagar till
  • maggan75
    zasata skrev 2010-07-28 20:56:37 följande:
    finns det mkt kvar?
    Fanns inte jätte mycket i den butiken jag var  eller det beror på vad man ska ha .. jag kollade pippi kläder och barbapappa  mest sen fanns det jackor och sånt
  • maggan75

Har oxå shoppat lite idag på Åhlens  blev lite pippi kläder barbapappa pyjamas och baddräkt  lägger in  bild senare.
    Däremot tycker jag Åhlens är "snåla" med rea när de bara sänker ett plagg med 20 kr ,...... men nu var det ju halva rea så då får man ju passa på

• maggan75
    Tensia skrev 2010-07-30 15:28:41 följande:
    är det halva reapriset på allt på åhlens, även inredningen??
    All Rea
  • maggan75
    Snorky skrev 2010-07-30 15:48:31 följande:
    aha, då hade ni bättre rea Iofs hade de inge intressant leksaksrea här... så det spelade mig ingen större roll. typ sandleksaker...
    Här var det oxå halva rean på allt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11