Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Jenna82 skrev 2011-02-03 09:04:57 följande:
    Har också en sån, fast limegrön. Men de funkar inte direkt i regn..så du vet. 
    Köpte den gröna igår, sååå fin färg ju.
    Naeh kanske inte när det regnar mycket men några stänk pallar den ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Nån här som köpt dom ljusa harem jeansen från Lindex?
    Köpte dom idag men reagerade på att det var vita prickar, typ målarfärgs stänk på, trodde det bara var på dom jag fick tag på men så var det på alla, men i shopen ser man ju inga.

• ängeln83
    Tullemi skrev 2011-02-11 22:35:19 följande:
    Vi har också köpt haremsjeansen. Jag reagerade dock på att de var små i storlek och jag menar alltså korta. Milea har alltid 98 och de brukar ofta vara för långa men denna gången hade 104 passat bättre
    Ha ha, här var det tvärtom. Vi har dom mörka från i höstas i storlek 104, hade tänkt köpa 110 nu men dom var tok stora, så det blev 104 igen och dom var bredare i benen och 1 mudd längre.
  • ängeln83
    Line80 skrev 2011-02-12 10:00:55 följande:
    ängeln; det kan inte vara så att era mörka jeans har krympt eller så?
    För våra mörka å de nya ljusa är exakt lika stora.. Kanske skiljer nån millimeter!
    Fast så mycket kan dom väl inte krympa?, typ 3-4 cm på både bredd och längd.
  • ängeln83
    Sophie81 skrev 2011-02-12 19:54:44 följande:
    hej
    är det ngn som köpt en sådan här jacka & vad tycker ni om storleken???Drömmer

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=114...

Jag köpte en i strl 98 till min pluttis på 87 cm. Den satt verkligen perfekt i "kroppen"-ingen växtmån alls och hade ett par cm växtmån i ärmarna (satt fint på eftersom det finns kardborreband). Upplever den som väldigt liten i storleken, funderar på om jag ska byta till en större. Hur upplever ni strl i jackan?
    (Min son har oftast strl 92 i kläder, men 98 i t ex Lindex kläder annars). 12 kg o 87 cm är han...
    Hoppas på svar och att inte alla sitter o väntar på melodifestivalenCool
    Jag tycker också det är liten i storlek, jag köpte storlek 116 till min son som annars har 104/110 i kläder, 110 hade funkat men då kunde han inte ha något tjockare under, tanken var ju att ha jackan + fleece jacka i början av hösten så jag fick gå upp till 116.
  • ängeln83

Köpte dom här fina idag, kunde inte motså priset på 129 kr
    MEN när jag kommer hem sitter larmet fortfarande kvar *morr*, kan tillägga att det inte är första gången det händer.

• ängeln83
    h80 skrev 2011-02-16 21:05:59 följande:
    åh var de nedsatta i butiken också...de var de inte här  Rynkar på näsan
    Ja det var dom, ialla fall här, ångrar att jag inte köpte flera, verkligen helt ok pris ju.
  • ängeln83
    lottizm skrev 2011-03-13 17:22:15 följande:
    En storleksfundering- köper ni shorts i samma strl som vanliga byxor? Sonen är 105 cm ca och har 104 i byxor men jag provade förra årets shorts i 98 igår och de satt jättebra med gott om plats i midjan. Vill inte att shortsen ska vara för långa för det är runt 35 grader här hela sommaren, men det känns ju lite fel att köpa så smått som 98? Hur brukar ni göra?
    Jag går alltid ner i storlek på shorts. Min son har 104/110 i byxor, provade hans shorts från förra året, både storlek 86 och 92 och dom satt perfekt Men jag kommer nog köpa 98 i nya shorts.
  • ängeln83

Nån som sett den där djungel t-shirten i butik, fanns i två olika färg ställningar. Den fanns på hemsidan under kommer snart för ett tag sen men nu hittar jag den inte.

• ängeln83
    jordnöten skrev 2011-04-25 10:41:41 följande:
    Japp såg den i butik på skärtorsdagen. Jättefin!
    Åh då hoppas jag att "mitt" Lindex har dom idag. Blev lite nervös när dom försvann ifrån hemsidan, ser så fina ut ju.
  • ängeln83
    winters skrev 2011-06-30 11:32:52 följande:
    Kommer ni att köpa den här? Kan inte bestämma mig om det kan vara mysigt för höstiga innedagar, eller om den känns för bebis?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=162...
    Jag kommer nog köpa varsin till barnen, fast det blir nog den lila till båda, tyckte den gröna var ful i färgerna. Liam är 4 år och har en liknande redan, han tycker den är super mysig, kan ju tänka mej att det är ett opraktisk för ett barn som nyss blivit blöjfritt, men en 4 åring brukar ju kunna fixa sånt där.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11