Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-01 11:25:59 följande:
    Yes äntligen nya bamse regnkläder! Vad tror ni om strl åt två 102 cm killar att börja användas i höst? 104 borde väl räcka eller ska de få drunkna i 110 ett tag? Hmmmm svårt.
    jag hade tagit 110. går alltid upp en strl i regnkläder
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-01 19:54:18 följande:
    Ja jag tycker också det och grabbarna har haft bamse i många år nu samt stjärnisarna och de är lika stora de. De har 98 i dem nu och de kan fortfarande ha dem även fast det är lite tajt i grenen nu Dags att köpa nya alltså.
    men är 98 tajt i grenen så hade jag inte bara gåt upp till 104
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-07-04 17:18:39 följande:
    snälla är det så?? jag hade en klänning som beställde från internet var inte på rea men använde både kupongerna 50% o 50 kr. jag skulle byta till en annan vara som var i samma ord pris, men jag fick den på ord pris utan rabatt alltså, hon sa om jag bara byter stl på den vara jag har köpt går bra annars man behåller inte rabatter eftersom på internet brukar de ha mycker rabatter.
    jag har bytat någon gång förut och det gick bra men kanske nu de har nya regler eller??
    jag brukar alltid få flytta över rabatten på den nya varan
  • Buttelina

jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt

• Buttelina
    Snorky skrev 2010-07-09 13:57:13 följande:
    Har ni sett alla nya velourfärger??? ÄNTLIGEN riktigt turkosa!!! Köpte 3 par idag
    nää har inte sett.. är det på flick eller pojk? är det samma som finns i velourjckorna i webshoppen på flick nu eller är det riktigt turkosa? vilka färger fanns det mer?
  • Buttelina
    Snorky skrev 2010-07-09 14:37:44 följande:

Kom på att jag har ju bilder på mobilen Massa ny velour i Marieberg/Örebro.
    mmmm vad mumsiga de där rosa var med riktigt fiiina! hoppas min dotter vill ha velourbyxor i höst, annars får banne mig lillebror ett par fiiina ju
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2010-07-15 23:40:31 följande:
    haha tänkte precis samma sak! Så jag skrev ut 6 st..
    jag skrev ut mååånga haha så glad jag blev när jag såg att det inte stod antal ggr.. blir ju som 30% på ett köp fast liiite besvärligare
  • Buttelina
    Tokfrjant skrev 2010-07-16 00:15:47 följande:
    Ska ni köpa kläderna samtidigt och lämna fram alla kuponger då? Tror ni inte att de säger att man inte får göra så? Funderar bara på hur många jag ska skriva ut isåfall ^^
    jag brukar handla ett plagg hos varje expedit. sen nästa gång jag är inne så är det förhoppningsvis nån annan som står där. men jag har 6 lindex i stan så det brukar gå smidigt
  • Buttelina
    Lilaa skrev 2010-07-16 00:27:24 följande:
    Vad tycker ni om de nya muminkläderna? Jag tycker de är lite tråkiga.
    fula faktiskt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11