Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

älskarlivet81 skrev 2011-08-05 12:06:14 följande:
    Vet någon om Lindex kommer få in "pippitröjor" till barn i år igen? Vill så gärna ha en sådan till min dotter :)
    Åhlens har ju annars pippitröjor med Glad
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll
    Loppan boppan skrev 2011-11-14 16:52:06 följande:
    Jag betalar inte 300 spänn för en finklänning som används 1 gång på jul/nyår. Hutlöst isf köper jag beg på tradera
    Min dotter ska ha denna. En nästan exakt kopia av min brudklänning :) och 99 kr känns som ett bra pris.

www.hm.com/se/product/94770
  • Rocktroll
    charmmiss skrev 2011-11-14 21:35:35 följande:
    WHAT! kostar den bara 99kr, såg den på HM häromdagen fanns bara en enda kvar utan prislapp frågade efter pris och hon skulle titta efter, kom tillbaks efter en stund och sa att den kostade 299kr och hängde även på en prislapp med det priset, tyckte det var dyrt så jag lät den vara kvar, men nu ska jag verkligen beställa den från nätet, jättefin ju! vad blåst man hade blivit om jag hade köpt den.
    Vilka typer som försöker lura dig. 299 kr hade jag med tyckt var lite väl dyrt för en finklänning så förstår att du inte köpte den då. Gillar enkla finklänningar utan massa tyll som bara är i vägen under middagar :)
  • Rocktroll

Liten fråga om strumpbyxe storlek på h&m. Beställde dom nya glittriga som kommit in i strl 86/92 men blir det för litet för min tjej som är 90 cm lång? 98/104 låter ju gigantiskt och jag vill inte att det korvar sig upptill. Tänkte så man hinner byta storlek innan det skickas om det behövs.

• Rocktroll
    Loppan boppan skrev 2011-11-21 17:07:14 följande:
    Min dotter 98 cm kan inte ha 98/104 på toh för stora
    Då blir nog 86/92 bra trots allt Glad
  • Rocktroll
    AochJsMamma skrev 2012-06-13 10:52:59 följande:
    jag fick sms idag "Rean har startat på Kappahl. Som medlem får du dessutom 20% extra på ALL REA. Visa Sms och kort. Välkommen!"

10% extra som clubmedlem på alll rea fr o m idag i butik, men fick ingen kod..
    Det var inte från och med idag, det gällde BARA idag sa dom på Lindex när vänninan fråga idag så tror nog det kan komma kuponger med.
    .:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll

Brukar dom klassiska babyoverallerna som kommer varje år (tex moln,elefanter osv) komma senare än dom andra overallerna? Vet att jag vill ha sån till kommande bebisen och vore kul att se motivet för i år.

• Rocktroll
    pp08 skrev 2012-08-12 08:56:47 följande:
    Rocktroll: vet ej om de är fr olika säsonger som hänger i butik. Gubbe i reflex på baksidan av benet. Om du beställer bia nätet får du inte 25% rabatten men då får du garanterat de senaste med 10 000 vartenpelare. Över 400 fraktfritt.
    Du kan också be i butiken att kolla var den rätra stlk finns i närområdet.

Var också bara några få stlk här i butikerna. Var bor du och vilken stlk söker du? Hur lång är ditt barn?
    Kan ju ha varit från olika säsonger. Tänkte jag inte ens på. Kollade i Göteborg igår men bor i Borås så ska kolla här imorgon med då jag jobbar brevid en kappahl butik Glad min dotter är ca 95 cm lång och söker 104.

• Rocktroll

Fick äntligen tag i ett par i 104 :) det var som du trodde pp08 dom hade blandat årets skalbyxor med förra årets. Lite dålig stil då man nog lätt tar fel om man inte läser på vattenpelar lappen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11