Inlägg från: Fredriks Mamma |Visa alla inlägg
  • Fredriks Mamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2010-11-03 14:24:41 följande:
    om det står packning pågår kan man ringa o ta bort en vara på hm???
    Tror inte det.
  • Fredriks Mamma
    molnen skrev 2010-11-07 20:19:21 följande:
    Någon som vet var man kan köpa vit och svarta sockar i typ 5pack? vet att name it haft men vi har ingen sådan butik här . Någon nätbutik som har ?
    HM har svarta i 5 pack.
  • Fredriks Mamma
    Ruso skrev 2010-11-12 15:21:04 följande:
    Smyghöjning och jul-hjälp!

Kollade nya Bamse pyjamasarna... tidigare kostade nattlinne 129 och pyjamas 149, nu hade de höjts till 149 och 179, det är ju en rätt rejäl höjning tycker jag!!

Kollar lite julkläger...  någon som kan kommentera om detta verkar matcha bra mellan barnen också.... jag är lite traditionell av mig och vill helst har rött, vitt och svart i kläder på julafton ... nu kanske jag skulle våga mig att även ha grått...?

Lill killen 2.5 år:
    Röd slipover med lite svarta smala ränder (finns ej på hemsidan)
    Vit skjorta
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=1...

Små tjejerna på 4,5 och 6,5 år:
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=9...

Stora flickan 9 år:
    svart kort jacka med dragkjedja som inte finns på nätet längre
    Svarta tajts

Stora sonen 11 år:
    Svarta jeans
    Svart och vit rutig skjorta

Stora barnen har själv valt och det är klart, lillkillen är också klar. Det är småtjejerna som jag velar....

Tonåringarna har jag gett upp... och maken har alltid vit skjorta och svarta byxor när det är finkalas. Och själv? Ingen aning... men jag älskar svarta kläder så det lär blir svart.... ev något rött eller grått...
    Jättefint. Grått är oxå juligt!
  • Fredriks Mamma
    Xgirl83 skrev 2010-11-12 21:45:52 följande:
    Ja jag tyckte väl pyjamaserna var dyra när jag köpte ett Bamse-nattlinne för några veckor sedan. Ja det är ju faktiskt ganska dyrt! Pyjamaser är ju inte direkt kul att lägga pengar på heller.
    Nej det är inte kul att lägga pengar på, jag köper kläder.

Mina barn har inte pyjamas... de sover i tröja/blöja el body.

Ska köpa nu när det är kallare på nätterna.
    (Nameit säljer 2 delat för 99 kr.)
  • Fredriks Mamma

jag köper hellre kläder menade jag.

• Fredriks Mamma

Ja, jättefina! Tack för tipset, Star67.

Ska bara invänta 25%aren!

• Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-11-14 22:35:54 följande:
    DET VAR INGET.

Jag har en fråga om pampers blöjkuponger, hurmycket brukar de skicka första gång när man får bebis.
    när jag skulle få babybox från baby profisen gick inte att skreva mitt adress så jag skrev min kusins adress och nu de skickar kopunger på mitt namn till hennes adressRynkar på näsan. jag bara undrar om någon har fått kopunger sista gång hur mycket var dem??  föra gång när jag fick barn fick ganska bra rabatter första gång jag tror det var 80 kr om man köper 1.
    Brukar vara 50 kr om man köper 2 pkt.
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-11-15 15:26:04 följande:
    idag de har på willys reklamblad köp 2 för 55 kr rabatt Skrattande man kan ta några reklam blad de brukar lägga några ute.
    Precis!

De brukar ju gälla ett tag =)

Sist jag var på Willys vad det en "demo-tant" som hade den rabatten, plus ett gosedjur/snuttefilt från Brio.
  • Fredriks Mamma
    Mamma och Mor skrev 2011-01-09 13:29:22 följande:
    Följdfråga om regnoverallerna - hur är de i storlek?
    Lille sonen är nu strax över året gammal och 80 cm lång, ska jag ta storlek 86 eller 92 på overallen?
    Lite tillväxtmån ska ju finnas, men han ska ju kunna röra på sig i den också.
    Ytterkläder är ju oftast väl tilltagna. Om jag får gissa så tror jag 86, 92  blir nog stort. Min son har precis växt ur 92 och är 2,5 år.
  • Fredriks Mamma

Regnoverallen.... är den andningsaktiv, dvs andas?

• Fredriks Mamma

Är det nån rabatt i omlopp på Lindex?

• Fredriks Mamma
    winters skrev 2011-01-17 13:13:48 följande:
    Tack för rabatten på H&M, skulle beställa 15 grejer så det gjorde skillnad! Bl a den fina klarblå skaljackan, behövs egentligen ingen mer sådan, men jag kan bara inte motstå klarblått! Skrattande

Hoppas att de fina haremsjeansen från Lindex i höstas kommer i vår med i någon lite ljusare tvätt, de är favvobyxorna här hos oss! Men i dag ska haremsjeansen från Nova Star komma hem så det kanske blir nya favoriter! Skrattande
    Vad för rabatt? Mer än 10%??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11