För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
eller någon har en tjej på 7-8 år som har stl 116 jag funderar på att köpa en sån till min sisterdotter men vet inte vilken ska ta 116 eller 122!!??
eller någon har en tjej på 7-8 år som har stl 116 jag funderar på att köpa en sån till min sisterdotter men vet inte vilken ska ta 116 eller 122!!??
då blir 122 får se om den skulle passa henne.
det är ett bra tag lindex har inte haft fina jeans på baby 50 -86.
kappahl har jätte fina men dyra
www.kappahl.com/ProductImages/KAW_431148_F_1.jpg
www.kappahl.com/ProductImages/KAW_430587_F_1.jpg
alla ni som har tjejer brukar köpa så mycket som jag idag blev ca 700 kr på ålens.
vad tycker ni den passar till flicka eller till pojke mer???
vilken färge på regn kläder hade ni valt till pojke röd eller marin??
Hur är Ålens regn kläder är de bra?? 150 kr är bra men vi har en privat butik här som säljar samma märke ( abeko) för 169 kr set ordiner pris alltså de är inte jätte biliga skillnad med lindex. hur mycket betalade ni för bamse regnkläder på rea??
någon har bytat kosmetik på lindex?? jag har gjort förut faktiskt men idag var den tjej som är krånglig med kunder. jag köpte en fondation från mayblling och gick till kicks o frågade om den är bra o hon tyckte att lorial är bättre så jag kom tillbaka om 30 min och vilje byta den mot lorial men hon sa att det går inte att byta kosmetik jag kan byta den på andra butiken, men när jag gav henne den jag såg att den var provat att den var inte plomberat vilken jag kollade inte på det tyvärr så kanske på andra butiken också vill inte byta för att den är provat.
men jag tyckte att hon kunde ha bytat till mig eftersom hon vet att jag inte har provat den, varför ska jag göra det om det finns där massa prover. men tyvärr ibland man missar något, och är jag som brukar kontrolera vara innan jag köper.
pippi strumpbyxor var för 35 kr st.