• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

eller någon har en tjej på 7-8 år som har stl 116 jag funderar på att köpa en sån till min sisterdotter men vet inte vilken ska ta 116 eller 122!!??

• star67
    aglili skrev 2010-07-29 14:15:40 följande:
    Om du är osäker är det väl bättre att ta den större?
    det sa hennes mamma också men jag tycker 122 blir allt för stor för henne, de bor inte här och deras stl är inte samma de går på ålder och måste barnet prova plagget.
  • star67

alla ni som har tjejer brukar köpa så mycket som jag idag blev ca 700 kr på ålens.

• star67

vad tycker ni den passar till flicka eller till pojke mer???

vilken färge på regn kläder hade ni valt till pojke röd eller marin??

• star67

Hur är Ålens regn kläder är de bra?? 150 kr är bra men vi har en privat butik här som säljar samma märke ( abeko) för 169 kr set ordiner pris alltså de är inte jätte biliga skillnad med lindex. hur mycket betalade ni för bamse regnkläder på rea??

• star67

någon har bytat kosmetik på lindex?? jag har gjort förut faktiskt men idag var den tjej som är krånglig med kunder. jag köpte en fondation från mayblling och gick till kicks o frågade om den är bra o hon tyckte att lorial är bättre så jag kom tillbaka om 30 min och vilje byta den mot lorial men hon sa att det går inte att byta kosmetik jag kan byta den på andra butiken, men när jag gav henne den jag såg att den var provat att den var inte plomberat vilken jag kollade inte på det tyvärr så kanske på andra butiken också vill inte byta för att den är provat.

men jag tyckte att hon kunde ha bytat till mig eftersom hon vet att jag inte har provat den, varför ska jag göra det om det finns där massa prover. men tyvärr ibland man missar något, och är jag som brukar kontrolera vara innan jag köper.

• star67
    Jag frågar har på lindex tråd kanske har mer erfaranhet med ytterkläder.
    Jag var idag på en privat butik som säjler lågpris kläder, och såg ett regnset med avtagbar fleece foder för 249 kr, vad tycker ni skulle den vara bra?? någon har provat sånt??
  • star67
    Tullemi skrev 2010-07-31 19:58:32 följande:
    Vi har ett fleecefodreat regnset från Everest och det är jättebra. Men jag vet inget om de kläder du sett förstås .
    jag menar om de är användbara om de på dagis kan ta av fleece när det inte behövs och sätta på när det behöver?? eller är bättre att ta utan fleece??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11