För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

H&M har annars fått in jättefina festligare klänningar i dagarna
Liten fråga om strumpbyxe storlek på h&m. Beställde dom nya glittriga som kommit in i strl 86/92 men blir det för litet för min tjej som är 90 cm lång? 98/104 låter ju gigantiskt och jag vill inte att det korvar sig upptill. Tänkte så man hinner byta storlek innan det skickas om det behövs.
Brukar dom klassiska babyoverallerna som kommer varje år (tex moln,elefanter osv) komma senare än dom andra overallerna? Vet att jag vill ha sån till kommande bebisen och vore kul att se motivet för i år.
Nu handlade jag mest till kommande bebis men dom plaggen tyckte jag var ganska billiga ändå
Kappahl vet jag iaf brukar ha rea lagom till skolstart. Då kan man tycka att lindex har det med.
Såg i mailet nu att jag fått lindex kupong med 20% rabatt vid köp av tre eller fler barnplagg. Kan jag behöva :)
Är kaxs skalkläder bra? Blev lite sugen på att testa dom beroende på hur dom är i kvalitet.
Pp08: är du säker på att det är 10 000? Kollade på lapparna på byxorna och där stod det 5000 :o
Var dom för 299 jag kollat på och på lappen stog det 5000 :o förvirrad.
Skulle köpa dom byxorna idag men dom var slut i dotterns storlek i tre butiker :( får bli att beställa.
Fick äntligen tag i ett par i 104 :) det var som du trodde pp08 dom hade blandat årets skalbyxor med förra årets. Lite dålig stil då man nog lätt tar fel om man inte läser på vattenpelar lappen.
Till mig sa dom att det börjat ta slut då dom fått fram vinterkläderna nu. Dom fick leta på lagret efter dom jag köpte.