Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2010-08-24 21:01:15 följande:
    hon fyllde den 19:e augusti
    minns att du fick henne strax före mig när vi hängde i nån BF tråd ihop där i slutet...tänk ändå vad fort de här två åren har gått...

Kan man motiver aen till WS??? Har ett gäng från POP men den petrolfärgade är så fiiiin. För övrigt så såg jag den cerisa WS o cerisa 3i1 jackan idag, galet snygga!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-24 21:09:54 följande:
    Ja tiden går alldelles för snabbt

Är sugen på den 3 i 1 jackan
    jättesnygg, o blir ju bra pris med 30%.
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-24 21:19:27 följande:
    Ja får ta med henne till stan o prova
    Vad tror du är bäst bara en vinteroverall eller vinterjacka o termobyxor oxå?
    egentligen tror jag en vinteroverall räcker, men jag gillar att ha jacka om man ska till affären etc, i bil behövs ju ingen overll. Skulle man då få för sig att man ska ut nånstans kan man ju bara dra på termobyxorna.
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2010-09-01 17:28:42 följande:
    Hmm skumt nu helt plöstligt hittade jag dem:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=984...

Tror och hoppas att de kommer passa min smalis bra, vet ju att de andra muddjeansen de hade tidigare passade honom jättebra. Kommer ni ihåg de blå jeansen med röda sömmar och de mörka jeansen med lila sömmar?
    japp, dem minns jag, de ligger här o ska säljas (de i vanligt blådenimtyg). Toppen jeans, sjukt snygga o ser ut att vara bekväma för barnen. Toppen att de är fodrade oxå. Dessa kanske inte är riktigt lika snygga, men säkert samma passform!
  • AochJsMamma
    Ms Ms Kanga skrev 2010-09-04 13:34:06 följande:
    Det finns bruna manchester på Lindex men jag har  inte sett några vanliga
    det är jag på jakt fetr! I vanlig femficksmodell eller muddvariant? Älkar Polarns men vill ha fodrade och det är ju inte polarns..
  • AochJsMamma
    Ms Ms Kanga skrev 2010-09-04 17:47:04 följande:
    Här är de www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=900... - de verkar inte vara fodrade
    tack! Det är så kallt på Alexanders dagis (eller på golven rättare sagt) så vill ha fodrade, annars får det väl bli dom om jag inte ghittar andra för snygga var de!
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-09-04 18:18:20 följande:
    Såg fodrade på Kappahl på baby, är osäker på om de gick upp till 86 eller 92, vissa av deras jeans på baby går ju upp till 92. Ett fynd för 129 kr var de iaf! :)
    låter bra! 92 funkar fortfarande, vi hoppas på det...tycker ofta Kappahl slutar på 86 dock..
  • AochJsMamma

stjärn jackan är så fin att jag funderar på att köpa den o lägga undan till eventuella syskon (är inte ens gravid, men är ju sååå fin!)

• AochJsMamma
    Tessou skrev 2010-09-05 20:29:45 följande:
    Du kanske kan ta med sonen å prova.. Eller köpa hem båda storlekarna, prova hemma å lämna tillbaka den andra? Tror dock 80 skulle passa bäst, så han inte drunknar i den...
    så hade jag gjort! Alltid lättare att prova hemma tycker jag..
  • AochJsMamma

stjärnjackan ligger under kommande! Alltså inte bland sortimentet!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11