Inlägg från: zuperduperme |Visa alla inlägg
  • zuperduperme

Emmaljunga tråd, Vol 5

hel. jag stog och velade som f'**n idag i butik. Jag ska ha en scooter till min 1åring och jag ville absolut ha den pp red Red men sen blev de en Pro Bordeaux, dom la en beställning så att jag ska få en v41. men nu funderar jag på den grey flowers eller candy pink från förra året. vilken tycker nu??

• zuperduperme
    zuperduperme skrev 2010-07-27 19:01:04 följande:
    hel. jag stog och velade som f'**n idag i butik. Jag ska ha en scooter till min 1åring och jag ville absolut ha den pp red Red men sen blev de en Pro Bordeaux, dom la en beställning så att jag ska få en v41. men nu funderar jag på den grey flowers eller candy pink från förra året. vilken tycker nu??
    Jag vill egentligen att den ska passa till fler barn men känner ocå att varför ska jag tänka så. får väll lägga ut den på blocket.
  • zuperduperme
    metallic skrev 2010-08-11 18:44:31 följande:
    jag har köpt en begagnad edge sport som dottern ska sova i på dagis, men det är ju inte helt fullt liggläge utan den lutar lite upp så dottern glider liksom ner. ska den inte ha helt plant läge?
    Vi har helt plant i våran edge
  • zuperduperme

jag har tappat bort manualen till min nitro och fattar inte hur man fäller ner fotstödet på den. det är lixom rakt ut nu. har pillat på allt ja hittar men de händer inget

• zuperduperme
    stor grön drake skrev 2010-08-25 06:39:01 följande:
    Det finns manuelar på emmaljungas hemsida, men har för mig att de försäljare vi haft i tråden vet oxå. De är tydligen lite tröga och kräver lite kraft även om man har rätt knix.
    ja för logiskt sett så bör de ju grejerna på sidorna, men de händer inget. jag får väll använda lite våld,
    de kanske händer nått då
  • zuperduperme

är så irriterad. vi skulle få våran scooter v 41. ringde till våran affär i fredgas. då hade ALLA scooter kommit utom MIN. börjar bli lite lätt stressad då svägerskan som ska ha vår nitro har bf på lördag.

• zuperduperme

nu kommer de nog en dum fråga men hur får ja på regnskyddet på scootern? skulle använda det för förstagången idag men de sufletten och styret sitter ju ihop så hur ska jag få det över hela vagnen?

• zuperduperme
    stor grön drake skrev 2010-10-18 20:16:46 följande:
    finns det inte ett hål/flärp för styret mitt på suflettdelen av skyddet?
    jah såg att det fanns ett litet hål. får testa det imorgon. mend e va inte stort. såg mer ut att va ett sånt som hör till "luckan" på taket
  • zuperduperme

har blivit erbjuden att köpa ett nitrochassi av en bekant för 1500. vad tycker ni? äe det ett bra pris?

• zuperduperme
    Zelmilainen skrev 2011-01-14 21:35:49 följande:
    hur gammalt, i vilket skick?
    tror de e ca 2 år och vad ja vet så är det inga fel på de
  • zuperduperme
    Zelmilainen skrev 2011-01-14 21:41:00 följande:
    ok, ett nytt kostar ju kanske 3000. jag skulle försöka pruta ner det lite, kanske 1200:-
    det ska jag absolut försöka då
  • zuperduperme

hittade en emmaljunga citycross på blocket en -09 UTAN någon liggdel för 3900 kr.
    är det bara jag som tycker att det är dyrt?

• zuperduperme
    Laelia skrev 2011-01-28 14:02:18 följande:
    Zuperduperme:
    Tycker det var skitdyrt! Här kostas en ny 4195:- !!!! Var det med lift istället? Då skulle det vara mindre dyrt.
    nej det va inget alls. bara en sittdel.
  • zuperduperme

Gud jag blir så frustrerad. Vi letar efter en begagnad emmaljunga till den nya bebisen (köpt en ny syskonvagn)
    men gud vilka överprier folk tar, en -07 ligger på blocket för 3800kr och en -09 för 3900kr och den är utam liggdel.
    då kan man ju lika gärna köpa en ny

• zuperduperme
    stor grön drake skrev 2011-02-11 17:59:15 följande:
    men det finns ju många som tar vettiga priser med, så strunta i de med fantasipriser
    Det tråkiga är att här är det¨ oftast fantasipriser tyvärr
  • zuperduperme

Nån som haft twincerox?? min dotter är 20 månader när den nya bebisen kommer och jag har hittat en på blocket. nån som vet hur den vagnen är?

• zuperduperme

Står här i valet mellan scooter och scooter s. vi bor i vämland och ca 20 min utanför en större stad så det är inte landet. ni som testat dem, vilken ska jag ta? sambon säger den med fasta jul och jag den andra

• zuperduperme

Ja jag gillar ju båda och önskar man kunde byta hjulena hur som hellst. Vi hade den med fasta hjul förut till första barnet. Kommer ihåg att ja tyckte att den var tung om man gämförde med nitron. fast så är det ju det där med snö och att dom vara hade 2 färger i butik i scooter s.

• zuperduperme

Bebisen har en nitro och sen har vi babytravel Dublin som syskonvagn och nu när dottern på 2 har börjat va hos farmor och farfar endel och jag kan börja göra saker med enbart henne igen så märkte vi att Jon behöver en vagn så då stod de mellan brio city och scooter.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5