Inlägg från: Linn 80 |Visa alla inlägg
  • Linn 80

Emmaljunga tråd, Vol 5

Fru T skrev 2010-08-01 23:43:10 följande:

så här ser det ut...
    kanske lite dyrre än vanliga regnskydd men JÄVLAR va värt det...
    Men vad bra det regskyddet såg ut! Pris? Är det teutonias?
  • Linn 80
    Fru T skrev 2010-08-02 15:13:44 följande:
    Ja det är teutonias, deras Allvädersskydd! Ja tror det ligger runt 400:- lite beroende på vart man köper det.

Det är grymt å ja är superledsen att det inte finns nåt liknade till sulky vagnar för dottern hänger gärna ut, å det regnar in i Scootern..
    Måste köpa ett sånt! så less när det är blött i vagnen
  • Linn 80

Någon som har syskon nitro? för/nackdelar?

• Linn 80
    Arabis skrev 2010-08-04 09:46:57 följande:
    Vi har den, men ska sälja den då pojken inte vill ha suflett, & lillkillen behöver. Har köpt en Babytravel. Men vagnen e kanon. Underbart lätt att köra trots sin bredd. Lite bökig att packa in i bilen,men de e ju inte konsigt.
    ok. Har haft en BT men sålde den. vi skulle haft kvar den nu ju.
  • Linn 80
    Lotus09 skrev 2010-08-04 21:50:23 följande:

Behöver ett litet råd och ni verkar vara de rätta att fråga (mycket erfarenhet). Vi har beställt en Emmaljunga Nitro City Celebration, den svarta med samtliga tillbehör. Valde mellan den och ozone men eftersom ozone inte gick att få i celebrationtyget föll valet på Nitron. Dessutom hade dem ingen ozone att provköra i butiken.

Nu känner jag dock att jag börjar ångra mig. Tyckte nitron såg mer ombonad ut men vill samtidigt ha en vagn som jag kan ha så länge som möjligt. Har någon ett råd att ge mig, vilken ska jag välja?????

Tack för hjälpen!

nitron kan man ha längre än ozone. En normal 3åring får plats i den
  • Linn 80

vad tycker ni en scooter 2008 camo olive med fotsack,regnskydd,myggnär är värd?

• Linn 80
    lolo21 skrev 2010-08-18 20:11:45 följande:
    Hjälp mig tänka är ni snälla.

Har fått erbjudande om att köpa en kompis duo edge. Om man tar bort liggdelen och sätter dit sittdelen. Kan man då ha en mjuklift i den? Förstår ni hur jag tänker?
    Har haft en edge men vågar inte svara då jag använde liggdelen.Älskar deras liggdel.
    Hur bor du? Med tanke på att edgen är en väldigt tung vagn. Har man ont i ryggen/axlar så ska man inte ha den.
  • Linn 80

Vad jag är nöjd med min fina nitro! Någon som vet om den blir minder eller större ihopfälld när man har siotsen framåtvänd? Vände på den idag då sonen bara hänger ut på sidorna och försöker se på brorsan som cyklar före oss. Oj så glad han blev då,satt bara och skratta hela vägen hem

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5