Inlägg från: sataya |Visa alla inlägg
  • sataya

Emmaljunga tråd, Vol 5

ja så känner jag med...
    och nu hade ju inte jag satt fast basen någonstans så det var nog svårare pga det med (även fast jag inte hade problem med det på mitt förra babyskydd till första dottern:)

• sataya
    Fru T skrev 2010-07-20 10:26:48 följande:
    fler som har problem med att sufletten på scootern inte vill stanna helt utfälld utan helatiden åker bak lite å hänger?

Jag har så, och två av mina kompisar har det med det är det ÄNDA jag har att klaga över!

Får gå å peta fram sufletten helatiden...
    vad har du för modell?
    jag hade så på min cerox 05a men fick den skruvad så den skulle sitta bättre detta gjorde min babyproffsbutik gratis åt mig...
  • sataya

jag gillar City crossen bättre än nitron men det beror på att jag inte gillar svängbara framhjul, en polare har nitron och älskar den medan jag älskar min CC :)

• sataya
    ÄlskarMina skrev 2010-07-21 15:32:29 följande:
    är det någon som har en bild på en 1-åring eller äldre i en city cross? 
    Vill ju ha en smidig vagn även när han är 1år och inte känna att den är klumpig..upplever ni cc-ägare att den är det när barnet har växt?
    jag kan ta en bild på min 2½åring i en CC :) den är så mysig och ombonad gillar den verkligen...
  • sataya
    agustina skrev 2010-07-21 18:06:07 följande:
    Hej på er härinne!
    Jag behöver er expertis i en fråga!
    Funderar på att köpa en ny vagn, men tänker lite längre fram i tiden.
    Lillen är bara 1 mån gammal.
    Funderar på 1 citycross, men hur är den jämfört med en scooter när han har blivit lite större?
    Är scootern mkt smidigare då? eller kan man lika gärna använda citycrossen då också?
    Har ju haft scooter tidigare, men aldrig någon city cross.
    Så är city crossen lika smidig som scootern? eller blir det smidigare att byta till en scooter senare?
    tycker scootern är lite smidigare i sig men gillar CC skarpt...
    och sedan beror det ju på när du ska börja använda vagnen och hur länge du vill ha den...
    min cerox har jag fortfarande åt dottern som är 2½ ibland men kör mest med CC åt henne nu tills bebisen kommer då får den CC och dottern får ha vilken vagn som blir bäst om hon ens ska ha vagn annars blir det ståbräda åt henne..
  • sataya
    mammaveronica77 skrev 2010-07-22 15:22:22 följande:
    Hjälp! Har stött på ett problem med mitt nya cerox -10 kap... Det blir inte fullt liggläge, bara nästan... Är inget problem just nu, men om jag vill ha ett barn till och en hårdlift, måste det inte vara helt plant då??? Har haft cerox förut, då en -06 ocg då var det helt plant... Är det nåt nytt eller är det fel på den???
    jag har inte kollat på den men det bör ju vara fullt liggläge....
  • sataya
    fair skrev 2010-07-22 22:06:21 följande:
    Hej!!
    Jag har en emmaljunga edge duo och jag undrar vad ni har i sittvagnen under vinterhalvåret.
    Har ni någon slags åkpåse eller har ni "bara" overall och fotsack på barnet?

Kanske en dum fråga, men jag tänkte att någon här kanske vet...
    nu har inte jag en edge men jag brukar ha en fleecefilt under som hon sitter på eller ett skinn och en fleecefilt över benen samt footsacken:)
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5