Emmaljunga tråd, Vol 5
AnLj skrev 2011-02-06 02:05:07 följande:
Det är ganska stor skillnad när de är ihopfällbara, har båda i mitt vagn lager! Sonen tycker om både, jag tycker mer om min C än så längeså jag kan se honom och han tycker mer om Sootern då han kan se allt annat! :P
Har lite samma tanke/dilemma, sonen verkar vilja se mer, jag vill fortfarande se honom

Nomen skrev 2011-02-05 21:50:14 följande:
Väldigt lugnande att höra att man inte är ensam om att vara engagerad i vagnar

Får jämt höra "vad är det med dig och dina vagnar?"... Något måste man väl få snöa in på...

Mina bekanta her gett upp, bara skakar på huvudet och säger "du och dina vagnar" med en liten suck
Överbandsfürern skrev 2011-02-05 21:45:09 följande:
VAD exakt, förutom att skruva till fästena till suffletten var och varannan vecka, kan jag göra för att sufletten ska hålla sig där jag vill ha den.
jag skulle testa skruva isär dem och lägga in mer distans. Om det är av intresse kan jag ta bild på hur jag gjorde ikväll om vi inte blir allt för sent hos svärföräldrarna. Får man det inte tight nog hjälper inte att skruva. Kolla även hur slitna hacken på insidan är, är de nernötta hjälper inte ens distans, men då borde det gå att få reservdelar för ca 150kr (alla reservdelar jag köpt har kostat 150

)
Ber om ursäkt för alla a:n som är på fel plats i sina meningar, vet ej om det är jag eller laptoppen som har glappkontakt...