Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Tyvärr krånglar min kamera, annars hade jag visat bilder av även liggdelen. Den är inte identisk med den på de Luxen som jag trodde först utan lite enklare. Det är en sån modell som Brio efterlyste till sin utställning om ni minns.
Tack, Lokatt.
N21 det går nog inte att byta hjulen på din sitty. Dem sitter ju fast på ett speciellt sätt och har inte den där skåran som sitter på andra vagnar där hjulen är avtagbara.
Fjädringen går att byta ut.
okej, då får vi se om de blir bättre av att byta fjädrarna då.. vill ju använda den, är ju bara 173...
Nu har jag köpt såna där bussningar, frågan är är om det inte är försent för åtminstonde två av hjulen..Ingen som vet var man får tag på liknande nya hjul?
jag tror att naven har slitits ut på två av dom:( lägger ut bild som album. sjysst att du vill hjälpa till!
nu har jag lagt upp bilder på vagnstackarn.. inte så jättebra bilder...
Hallå på er, vet inte om någon kan hjälpa/tipsa mig. Fick tag på en Emmaljunga liggvagn från -89. Vinröd i skinnimitation, jag har givetvis förälskat mig helt i vagnen och det är med sorg i hjärtat som jag nu ser att min lilla tjej så sakteliga växer ur liggdelen.