HJÄLP!! Hur blir era barn efter att varit hos sin umgängesförälder?
Hej!Hur blir era barn efter att dom varit hos sin umgängesförälder?
Hur blir de på natten hemma hos er?
Min son är 15månader och blir helt förstörd på natten. På kvällen är han precis som vanligt och nattningen är precis som vanligt också men sen kommer de efter någon timme och han bara gråter i sömnen, så jag tar upp honom och han är helt förstörd. Tar lång lång tid att få honom att lugna sig sen fortsätter de så flera gånger om natten.
Sonen är hos sin pappa onsdag och lördag varannan vecka. Mellan 10,15-16,15. Inga långa dagar eller så.
Men hur ska jag få min lilla älskling att sluta vara så rädd/förstörd om natten?
Någon som har tips?
Jag blir jätte ledsen och känner mig som en dålig mamma som jag lämnar ifrån honom som jag vet att detta liv på natten kommer bli. Tycker så jävla synd om honom.
Någon me tips, eller någon som är med om samma? Någon som vill prata?
Jag lovar att jag mår skit varje gång jag måste lämna ifrån mig sonen och det är inte bara pga hur natten kommer bli utan även om hur pappan behandlade mig när vi va tillsammans innan sonen kom. De känns precis som man är en dålig mamma, att sonen tror att jag överger honom. Han blir jätte glad så fort han ser mig när han kommer hem igen och bara kastar sig över mig. Men nätterna, de känns så jätte jobbigt, inte minst för hans del.
Snälla någon som har tips????????