• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Anonym

Butchig... eller snarare androgyn kanske. Men inte anarkafeministbrud med palestinasjal.

Typ ett kvinnligt befäl i det militära, my oh my...
  • Anonym

Androgyna och kortklippta, hyggligt smala med små bröst.

Är bi och tänder på fjolliga män och butchiga kvinnor. Idealet är när det är svårt att avgöra könet på vederbörande :)
    Själv ser jag tyvärr inte androgyn ut alls.

• Anonym

Har aldrig haft tjejsex men fantiserar om det och i mina fantasier är det en sexig snygg tjej med stora bröst.. rätt långt från mig själv, rätt osnygg med små bröst.. så kanske är jag som många killar, tänder på sånt jag liksom inte önskar att dem tände på.. eller nåt

• Anonym

Jag gillar äldre kvinnor (dvs äldre än mig). Ca 40 år, vet vad de vill, skickliga i sängen o.s.v.
    Har inget bestämt utseendeideal, men de bör iallafall inte vara för beniga. Stora bröst är så vackert!

• Anonym

1.55-1.65
    ca 50kg.
    a/b-kupa med små vårtgårdar.
    blond, långt hår.
    blå ögon.
    solbränna.
    fast rumpa.

• Anonym
    Anonym (L) skrev 2011-05-07 10:51:04 följande:
    Är inte lesbisk men kanske lite bi (?), och om jag skulle träffa en tjej skulle jag vilja att hon skulle vara:

ca 155-165 lång
    normalviktig/smal
    a-b kupa
    mittemellanlångt hår.
    varken jätte-femme eller jätte-butch.
    putig rumpa

dvs som jag ungefär :)
    vi matchar altså ;D
  • Anonym

Runt 170 cm, brunette med axel-meddellångt hår. Inte superfemenin men inte butch, utan lite som jag antar jag . Lite rockig kanske. Vackert leenede och vackra ögon. Slank-normal kropp. Fast jag gillar att gosa med mulliga tjejer, så det spelar egentligen inte så stor roll. Tror egentligen inte att utseende är så viktigt, det viktiga är att man klicka i personligheten .

• Anonym

Jag är en femme tjej även om jag har haft superkort hår klädde mig i rutiga skjortor så är jag femme.

Men jag är lite svag för butch tjejer, lite manhaftiga. Men jag ser helst långt hår på dom och det ska finnas bröst. Bröst är så kvinnligt och det är en kvinna jag vill vara med. Längd och vikt är utav mindre betydelse...fast jag har heldre mer än mindre.

• Anonym

Smal rakad gärna mellan stora bröst med sugvänliga bröstvårtor kvinnlig älskar smink som jag. Hon ska gilla att gnidas... Flört

• Anonym

Kurviga tjejer med fylliga bröst, minst D-kupa gärna större. Om man bara ska gå efter utseende då!

• Anonym

Tycker det är SÅ sexigt med business women. Smala med kurvor, välklädda, gärna långt hår, absolut inte för mycket smink eller för stylad, förmåga att föra sig själv och ta för sig. Dras ofta till sydländska tjejer, inte tråkiga svenska, gärna mörkt hår, mörka ögon. Hellre små bröst än stora. Gärna inte FÖR mycket längre än mig (är ganska kort själv) och för många extrakilon är bara oattraktivt.

• Anonym

Som en fröken på vårt dagis, ljust hår, något längre än mig och normal kroppsbyggnad. Men såå söt och sexig.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-03 23:00:00 följande:

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..
    jag gillar tjejer som ser ut som mig -undrar varför?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-03 23:00:00 följande:

för mig ska en tjej vara överdrivet feminin med svenska mått mätt
    stora bröst
    läppstift
    långt hår 
    mycket smink
    klä sig sexigt (inte slampigt)
    långa målade naglar 
  • Anonym

tänk att vi är så många som gillar stora bröst, jag trodde att jag var ensam om det i lagomlandet sverige

• Anonym

mörhåriga tjejer typ brun svart med lockar långt hår, lite halv mullig men ändå smak, ska ha en personlig utstrålning och vara snäll

Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?