• teha

Bajsar flera gånger om dagen

Det märks att man har några år mellan barnen, det är svårt att komma ihåg hur det var Min son på 11 mån bajsar ofta flera gånger om dagen, kanske blir ca 3-4 ggr vissa dagar. Är detta normalt? Han äter inte så mycket vanlig mat (eftersom han inte kommit underfund med än att det faktiskt är gott {#lang_emotions_laughing})men gröt, välling, amning, smörgås/smörgåsrån, äpple, banan och majs får jag i honom.

****Filippa född maj-03 och Vilmer född mars-09****
  • Svar på tråden Bajsar flera gånger om dagen
  • Salamina
    teha skrev 2010-03-03 23:19:44 följande:
    Det märks att man har några år mellan barnen, det är svårt att komma ihåg hur det var Min son på 11 mån bajsar ofta flera gånger om dagen, kanske blir ca 3-4 ggr vissa dagar. Är detta normalt? Han äter inte så mycket vanlig mat (eftersom han inte kommit underfund med än att det faktiskt är gott )men gröt, välling, amning, smörgås/smörgåsrån, äpple, banan och majs får jag i honom.
    Det där är nog högst individuellt. Sibelle bajsar 1-3 gånger dagligen, oftast 2.
    Mamma till Sibelle 090316
  • Rhino

Fullt normalt.
    Mina barn bajsade i regel 5 ggr per dag de första året/n. Det är inte helt ovanligt att min dotter (nu 3½ år) bajsar 3ggr på en dag fortfarande. Ibland kan man undra... haha...

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • Livshlädje

Min dotter kan bajsar oxå flera gånger på en dag, och när hon var bebis bajsade hon upp emot sex, sju gånger på en dag! Och jag kan oxå göra det flera gånger på en dag..

Mamma till världens bästa 3åring o längtar efter lillebror - Bf mars 2010.
  • teha

Tack för era svar! Visste väl kanske redan att det var normalt men det är alltid skönt att få det bekräftat

****Filippa född maj-03 och Vilmer född mars-09****
Svar på tråden Bajsar flera gånger om dagen