• robama

Vilya född i vecka 23+2

Hej! den 25 februari föddes våran prinsessa 17 veckor förtidigt... hon vägde 643 gram och va 31,5 cm. på denna vecka hon har levt har hon fått 1 blödning i lungorna och 2 små blödningar i hjärnan...
    men hon är stark våran flicka! och vi kämpar vidare... finns det någon därute som har gått igenom samma sak?
    mamma och pappa bloggar om kampen
    finest.se/lillaamanda
    finest.se/robinvonp

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-25 11:52
    Tack alla som visar sitt stöd!
    idag är det 6 månader sedan våran vilya föddes och det är en jobbig dag!
    vi saknar våran dotter så mycket, det känns som om tiden stått stilla!
    har inte varit inne så mycket här, det är för smärtsammt!
    men styrka till alla som kämpar med sin sorg och till alla som har barn som överlevt och till er som fått en vacker ängel!
    tack!!!

• Svar på tråden Vilya född i vecka 23+2
  • Inizen

Hej! Grattis till er flicka! Vi fick en liten kille i vecka 23+0 som är  1 1/2 år nu och hur underbar som helst =) Han vägde 595 och var 31 cm lång, gick igenom det mesta.

Håller tummarna att det ska gå bra=), skriv om det är något du undrar över, tyckte och tycker än idag att det är jätteskönt att få prata med dem som gått igenom ungefär samma sak.
    Kram till er.

• Sunkiissed

Hej där och grattis till eran lilla bebis!

Jag fick tvillingar i v24+4 och de har hunnit bli lite mer än 6 månader nu.
    De vägde ca 650g och var 31 cm långa.

Har en blogg om ni vill läsa.

Lycka till, kramar!!!

• Niinis

grattis! jag fick en son i v.24+3 (700g 30cm) han är idag 5 år och mår bra! kram!

• Borealis

Önskar er all lycka till. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för er lilla dotter!

• robama

oj! tack alla som svarat! jag blir tårögd av att läsa era fina ord! vad härligt att det har gått så bra för många, det ger oss ännu lite mera hopp! Nu är jag fruktansvärt trött och ska sova några timmar... Vilya är just nu ganska stabil och de ska under nästa vecka operera hennes ductus...
    tack alla underbara starka människor!
    kramar ifrån Amanda Robin och Vilya<3

• Cincy

Vi håller tummarna för er skull. Jag blir helt rörd när jag läser era bloggar och hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer lösa sig tillslut.

• LillaPluppen

Grattis till erat lilla mirakel!

Vår son föddes den 30/1 i vecka 27+3 och vi "bor" fortfarande på neonatalen. Så om du vill ha nån att prata med som går igenom "samma sak" precis i nuet är det bara skriva till mig.

Kram Marie

• Tessita

Håller tummarna för er lilla dotter. Har själv en tjej född i v 22+5 som nu är 16 månader och mår jätte bra. Inga men vad vi vet. Ta hand om er!! Kram

• Anemia

Läste precis eran blogg, men finner inga ord...
    Ta hand om varandra!

• Written Fiction

Vila i frid Fina Vilya

Svar på tråden Vilya född i vecka 23+2