• Mixi232

vill din tonårinng göra en tatuering

villl nån av era tonåringar tatuera sig
    jag vill tatuera in 5tattoos

• Svar på tråden vill din tonårinng göra en tatuering
  • lövet2

Japp! 15-åringen vill, men hon har varken råd eller tillstånd ...

• Mixi232

killarnas morsa vad gjorde din 15åring för nån tatuering?
    löwet samma här vill men får inte mmina planer är att göra tiger drake mfl

• Killarnas morsa

Min son skrev sitt namn med "flamesbokstäver" (fyra bokstäver) från tattoolettering.net
    på utsidan av vaden

Bokstäverna är 6 cm stora så den täcker hela vaden

Jag tyckte att det var ok i och med att namnet alltid är konstant och svårt att ångra och den sitter på ett ställe som går att dölja.
    Vet inte om jag godkänt något annat, jag har inte behövt fundera på det...

• Mixi232

OK killarnas morsa det lät snyggt jag vill göra en drake som slingrar sig över axeln o två små djävular på handlederna mfl

• redneck girl

japp,har en som vill.men hon får vackert vänta till 18 års dagen.hon ska inte kunna skylla på mig sen.är själv tatuerad,så jag har ju inget emot tatueringar.

• Killarnas morsa

Ett tips i all välmening;
    Börja smått!

Det är lite jobb med den när den är nygjord.
    Visserligen är min kille gipsad på högerhanden så han har lite svårt att ta hand om den själv  {#lang_emotions_laughing}

Däremot rörde han inte en min när han gjorde den. Han sa att det kändes mest på baksidan vaden där flammorna går bak men vill man vara fin får man lida pin!

• Mixi232

killarnas morsa vad är det för jobb???

• Majsan70

Ja det vill de båda två, emn efetrsom ingen seriös studio tatuerar en minderårig får de så vackert vänta. Gör de så, betalar jag deras första tatuering om de väljer en bra studio.
    Har själv flera tatueringar, men med sånt skall man inte ha bråttom.

• Killarnas morsa
    Mixi232 skrev 2010-03-06 06:50:16 följande:
    killarnas morsa vad är det för jobb???
    Den ska smörjas två-tre gånger per dag. Om den blir torr så stramar det i den och gör lite ont.

Den ska tvättas försiktigt.
    Jag blev själv livrädd när jag skulle hjälpa till och tvätta den och det såg ut som att färgen lossade!
    Jag tänkte "Shit, den försvinner!" men det gör den ju inte, naturligtvis.
    Det tillhör bara läkningsprocessen.

Vi har tur som har många kontakter i tattisvärlden så man kan rådfråga, om man undrar över något.
Svar på tråden vill din tonårinng göra en tatuering