• KalleKn

Vill ha mer sex...och mer vågat sex

Nu är väl jag inte rätt person att svara då jag inte har brist på intressant sex i mitt förhållande men att skulle dom komponenterna inte finnas alls så tror jag inte att det förhållandet skulle vara speciellt långlivat.

• KalleKn
    Anonym (tjejen) skrev 2010-03-06 09:48:53 följande:
    förspel är alltid trevligt.. köp raffigare underkläder, samt kroppschoklad.. bara det är så tändande när man "smörjer" in choklad på ställen på kroppen och sedan slickar bort.. vet inte hur ni har det med sexleksaker men det är också något som är eggande. Kanske en bättre penisringvibrator då båda får njuta. Eller varför inte köpa en leksak till dig och en till honom som ni får utföra på varandra. Det finns även sexspel att köpa, blir mer förspel då....
    Måste säga att det är bättre att kolla med killen först. Prata med honom om vad som ger honom kickar, för det där med kroppschoklad det är faktiskt en turnoff för iaf mig så hitta inte på nått bara och tro att han skall bli eld och lågor, det blir ju en rejäl besvikelse även för dig och han skickar ut dig i duschen istället för att börja slicka på dig.

Kommunikation ffs.
Svar på tråden Vill ha mer sex...och mer vågat sex