Vår son blev 8 i fredags & är född med dubbelsidig lkg... jag kommer ihåg första gången han såg ett kort på honom innan han gjort sin första operation. Hans fråga var -hade jag slagit mig där mamma? jag tror han var 3-3,5 år när han såg den bilden.
Sen har William inte frågat rakt ut varför han ser ut som han gör tills det sista halvåret då han ska in på sin käkoperation på torsdag & fick en fjäderställning uppe i gomen för cirka 6 månader sedan.
Jag berättade att vissa barn föds med spalt, vissa barn med hjärtfel & så drog jag ngr andra exempel
Han fann sig bra med de svaren.... JAG tror att vi föräldrar tänker enormt mycket mer på våra barns utseende än våra barn.
Gissa om jag är nervös inför hans operation på torsdag? Tänker på det typ hela tiden, men William han säger inte så mycket. Jag vet att han är lite nervös men dock inte som jag!!
Vi fick tyvärr inget patienthotell heller fast vi fått det alla andra gånger, jag maila ner till avdelningshef & undrade om det inte gick & ordna att pappa oxå kan sova hos oss. SJÄLVKLART fick han det!!! Kändes helt underbart, då vi är i vecka 39 den dagen han ska opereras oxå.
Dock är pappa på kurs på operationsdagen men MIN gulliga pappa kommer ner till Malmö samma dag=)
Nej nu ska det göras pannkakor!
Må gott alla!!