• lalasmama

    ~*~ Bilda en mening no 6 ~*~

    ~*~ Bilda en mening no 6 ~*~


    Då var det återigen dax för en ny tråd! Välkomna gamla som nya meningsbyggare!!

    "Reglerna" är alltså som så; man ska hitta på en mening av de bokstäver föregående skrivare valt, det kan vara ett ord eller bara slumpade bokstäver. Meningarna kan bli hur 'sjuka' som helst

    Här är den gamla tråden..
    www.familjeliv.se/Forum-11-260/m49176864.html
    ♥ familjen = kärlek ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-09 10:29
    Sista meningen i no 5 löd:
    Ingen rakar Robban inte, tjejen envisas rakt att nudister dansar engagerat.

    PIZZABAGARE

    - är ordet vi kör vidare med..
  • Svar på tråden ~*~ Bilda en mening no 6 ~*~
  • Nandez
    Nandez skrev 2023-09-08 19:10:45 följande:

    Keramikerna lovade ihärdigt medlemmarna att trevliga zombier omfamnade några erfarna romantiker

    KOCKLÄRNING  


    KOCKLÄRLING  ska det vara
  • flygrl

    Kalle och chokladfabriken kan läsas ännu rappare lovade igelkotten nu glatt

    G O D N A T T K R A M

  • flygrl

    @Ffa Nandez: Jag har inte glömt den här tråden men det tar tid för mig att bilda en mening men då och då ska jag väl kunna få till nåt. För kul är det absolut. 😉🌺🍀

  • Nandez
    flygrl skrev 2023-09-22 17:21:05 följande:

    @Ffa Nandez: Jag har inte glömt den här tråden men det tar tid för mig att bilda en mening men då och då ska jag väl kunna få till nåt. För kul är det absolut. 😉🌺🍀


    Glad
  • Tom Sawyer

    Jag borde hänga här oftare. Skrattade som fan när jag läste tråden igen och skrev ihop detta trams =D

    BUDGETFÖRSLAG
    Bruna Underbyxor Delges Getter Eftersom Tre Församlingar Överlämnat Rostiga Skitlakan Längs Autostradans Genomfarter

    RÄTTVISEEPOS

  • Nandez

    Rättvisa änkor tänkte troligen vägra insemination sedan elaka Elof predikade osannolika scenarion 

  • flygrl

    Bannade ankor drog rövarhistorier utan mening såväl som klart åtalbar poäng

    I N D I A N S O M M A R

Svar på tråden ~*~ Bilda en mening no 6 ~*~