Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo-tråd nr 21

nån som vet när syskon vagnen väntas komma??
    det blir nämligen syskon för oss i höst om allt går som det ska=)....

• daniels baby
    Katjan skrev 2010-03-07 09:43:53 följande:
    Jag har hört att de ska visa vagnen på sina mässor under höstern så den kommer nog inte komma förens möjligen tidigt 2011.. Men är inte 100% säker dock.
    ok.... synd.. fick för mig att den skulle komma ut detta år. hoppas hoppas hoppas!
  • daniels baby
    StaffenAssar skrev 2010-03-08 12:52:39 följande:
    Ingen aning om de har stängt, men när jag pratade med dem för ca en månad sedan så sade de att de skulle sluta med bugaboo...
    hmm ok, det handlar om min swift som e därifrån dock å som ahr gått sönder.... dom svarar inte när man ringer...
  • daniels baby
    Stargirl skrev 2010-03-08 12:57:15 följande:
    De har gått i konkurs. Så du får nog vända dig direkt till leverantören av Mountan Buggy.
    ååå suck... tack för hjälpen!
  • daniels baby

om jag vill köpa en Cam/frog alltså frog chassi men allt annat från cam enligt säljaren, ny cam sittdel samt en frog basklädsel extra,sitter verkligen båda baserna bra oavsett om det är en frog eller cam ram? hoppas ni förstår min knäppa fråga.  å sen vilken liggdel köper jag då till den? förstår nu medans jag skriver att jag måste fråga säljaren vilken ram det är =) men ni kanske kan ge mig lite mer kött på benen!

• daniels baby
    Fröken Småland skrev 2010-04-20 09:16:52 följande:
     Jag vågar nog påstå att jag har smak och min klädsel hänger inte.
    Det låter bra!
    Ja g ska kolla på den IRL å se hur allt sitter. nu vet jag att det är en frog ram med cam klädsel och sen en frog liggdel,
    SPännande att se!
  • daniels baby
    Xst skrev 2010-04-19 22:25:09 följande:
    Carmram = CamklädselFrogram = Frogklädsel
    jo sånt enkel matte förstår jag oxå men har sett och hört tidigare att det går att mixa.
    Men Fröken småland gav mig ett bra svar.
  • daniels baby
    straw2008 skrev 2010-07-08 18:20:42 följande:

Tillbehör till cam o bee till halva priset i heron city, åkpåsar fanns alla färger incl paul frank har jag för mig o babynest till bee. Även resväskan fanns till halva priset.

Fast vem vill ha gamla åkpåsen nu när nya finns liksom....

Ej Paul and Frank... Några sommarsufletter i fleece oxå för halva=)
  • daniels baby
    Caeruleus skrev 2010-07-11 18:12:00 följande:
    Det vart ingen Bugga idag, den var inte tillräckligt fräsch och hon ville inte gå med på priset som jag kunde tänka mig .

Ja ja man får leta vidare. Men nu när jag såg priset på Fruugo så är det ju inte så mycket mer än vad dom vill ha på Blocket. Kanske man lika gärna skall köpa nytt. Någon här som har handlat därifrån tidigare? Så att det inte är något fuffens på gång.
    jagbeställde en cam förra lördagen. den kom i torsdags. kunde spåra den hela vägen. super smidigt!
    fick en grå bas med rosa fleece top för 6300 inkl frakt.
    svårt att hitta bättre pris än så!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21