• thj

Bugaboo-tråd nr 21

farfallina skrev 2010-03-08 22:57:30 följande:
    Det var det jag var ute efter lite, hur mycket måste man hålla efter för att den ändå ska vara fin...
    Jag har haft/har sandbas och ett par till baser{#lang_emotions_dreamer}jag upplever inte att den blir mer smutsig de övriga ...
    Jag har till och med råkat skruva åt min kaffetermos lite dåligt så det rann ut massor av kaffe i varukorgen{#lang_emotions_embarassed} slängde in den i tvättmaskinen och som ett under till och med en stor kaffefläck försvann.

Kram
  • thj
    Onyxia skrev 2010-04-16 18:07:39 följande:
    Kollade med dem först. Dem hade enbart en rosa kvar. Och just rosa har jag redan :(
    Kanske kan de ta hem en till dig
  • thj
    Kavat skrev 2010-04-16 21:32:56 följande:
    Alltså jag kan inte sluta drömma om Been sedan barnmässan... Fanns det en cocoon till den gamla? Ser den likadan ut? "Behöver" man den? Har ju egentligen några vagnar redan, hrm, men kom fram till att det är ju hur smidigt som helst med en Bee! Perfekt vagn att ha i bilen om man åker iväg - jag måste åka för att träffa folk här på "landet", så är iväg så gott som dagligen. En vagn som kan "delas" med lillebror när man bär i sjal osv.. Sen är jag kär. *vill ha*

Bee plus med cocoon

Tycker bee är så söt med cocoonen
  • thj
    Kajsan skrev 2010-04-18 12:29:06 följande:
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Förstår honom
    Älskar bugaboo's skötväska,den vita läderväskan är min absoluta favo,men jag gillar de andra med

Tänk så fin den svarta läder eller canvas väskan är till allblack eller den vita till Offwhite EdT ''love''

Kram
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • thj
    sisterinlaw skrev 2010-04-18 14:49:40 följande:
    Haha, jag kan inte heller se det fantastiska i de nya skötväskorna. Jag har hittills inte hittat en enda skötväska som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Lutar fortfarande åt att använda en Mulberry Alexa till vår Bugaboo Offwhite edition men ska screena väskmarknaden lite till. 
    Åh,ska du ha en offwhite edition,den är så fin{#lang_emotions_heart}
  • thj
    Xst skrev 2010-04-20 09:09:29 följande:
    Kan om man inte har smak Våga vägra hängig klädsel
    Jag har smak {#lang_emotions_cool} och tycker att camklädsel är helt OK på frog {#lang_emotions_sunny}....
  • thj
    Ellisizza skrev 2010-04-20 10:10:20 följande:
    Precis så känner jag med. Jag trodde inte heller att det skulle vara en terrängvagn men samtidigt trodde jag att det skulle gå bra att köra på en jämn och fin grusväg. Är jättenöjd med att den tar så lite plats och att den är enkel att hantera men fjädringen borde faktiskt vara bättre även om det är en sulky.Om din vagn skramlar och låter och allmänt beter sig som min så är det nog inget fel på vagnen utan den är väl bara så. Lite surt faktiskt. Ångrar att jag köpte den. Är så himla nöjd med min cameleon och om det inte var för att jag behöver en resevagn nu när vi ska bort så hade jag sålt min bee.
    Oj,så upplever inte jag min bee alls vad tråkigt att du känner så.
    Jag har haft min bee på alla möjliga underlag ( bor på landet kan man säga )så grusvägar och dålig asfalt är vardagsmat här hemma.

Tror du det kan vara så att du märker det väldigt mycket pga du är van vid den mjuka goa fjädringen cameleon har?

Hoppas det löser sig och du kommer vara lika glad i din bee som jag är i min.
  • thj
    Onyxia skrev 2010-04-20 19:34:50 följande:
    Vet ju att det finns experter här så måste fråga. Kan man köpa till extra "gummisnodd" till sin åkbräda? Fick hem min idag från Kidzshop (supersnabb leverans :D ) och eftersom jag har en Bee och en Cam så hade det ju varit smidigt att ha en monterad på varje vagn för att slippa flytta varje gång man behöver flytta åkbrädan. Btw. Storasyster älskar den redan och har provstått måååånga gånger redan här hemma (Lillebror kommer i början på Juni) och tycker mamma ska köra runt henne! :D
    {#lang_emotions_kiss}
    Man kan köpa till extra snoddar
  • thj
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-23 20:08:09 följande:
    Jag prövade,men lyckades inte!Man kunde bara betala 9500 rakt av och då ge sitt bokningsnr.Så antaglien är de slut.Däremot är det skumt att de har annons ute på Blocket!Hade det varit en annan ÅF så hade jag utgått att den fanns kvar om jag hittade en annons. Men jag beställde ju och betalade förut för en bas som för länge sedan utgått från Kidzshop,så jag vet ju att de är dåliga på att plocka bort grejer som inte längre går att köpa
    Tror det finns ett par kvar som kommer med leveransen i juli/aug
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21