Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

Nä nu kan jag knappt bärga mig tills nya Bee + kommer, jag är säker på att den blir en hit! Bort med allt jag inte gillade på vanliga Bee och kvar med allt bra. Det kan ju inte bli bättre än bäst! Jag ska absolut ha en med rosa suffla! {#lang_emotions_heart}

Jo just det!
  • Kajsan

Alltså den grå basen syns ju smuts mest på! Vägsalt , slaskstänk och sånt är ju ljust och syns alltså minst på en sandbas.

Jo just det!
  • Kajsan
    stinamaria skrev 2010-03-10 17:27:34 följande:
    www.blocket.se/skaraborg/Bugaboo_Cameleon_med... Vad tycker ni om denna vagn? Visst är det "rätt" chassi, dvs det som inte glider? Är priset bra? Är det något särskilt jag ska kolla efter när jag tittar på vagnen? (självklart inte min annons)
    Alltså det där med att det är chassit som inte glider får det att låta som om alla nya chassin glider Naturligtvis är det inte så.
    Själv skulle jag inte köpa en 3-4  år gammal barnvagn för så mycket pengar, då skulle jag hellre köpa en helt ny med garanti eller vänta tills jag fick tag på en till bättre pris begagnad.
    Jo just det!
  • Kajsan
    stinamaria skrev 2010-03-10 18:31:46 följande:
    Nej, det förstår jag att det inte är. Men mitt lär ju börja glida för jag kommer slita på det eftersom jag har några trappsteg att gå i varje dag. Och jag lär ha otur:P Jag får denna vagn för 6000 och jag behöver inte åkpåsen och ståbrädan så kommer sälja dessa och lär ju få nästan en tusenlapp för dem tillsammans så då blir det "bara" 5000 för vagnen och de andra tillbehören. Låter det rimligt eller borde jag avvakta lite till? Denna vagnen har precis de färger jag vill ha nämligen hehe
    Nej, alltså ingen pik åt dig utan mest en reaktion på alla dessa Blocket-annonser där folk snackar om " det säkra chassit som inte går sönder". Eh...Va? Liksom...
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-11 20:25:45 följande:
    Nej, tanden är sedan innan rotfylld. Så det värker inte....annat än i min plånbok....
    Å vad mycket Mollysar du kunde shoppat för den tanden! {#lang_emotions_demon}
    Jo just det!
  • Kajsan

Funderar på att piffa upp pärlan med en sommarsuflett idag Solen skiner ju faktiskt!
    Fast nä...jag avvaktar!

Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-24 15:33:17 följande:
    Hehehe....partiskt men jag tycker att man absolut ska ha en Bee som komplement till en Cameleon Nu kan man ju fynda nuvarande Bee till bra priser i butiker som såljer ut sina demomodeller. Så why not....jag ska ha den nya iofs
    Ja alltså den nya är verkligen GULD, jag måste absolut ha en sån! Oavsett priset på den "gamla" så skulle jag aldrig välja den före den "nya".
    Jo just det!
  • Kajsan
    Ia 70 skrev 2010-03-24 19:05:11 följande:
    Vad e det som e så himla bra med Bee e ju dyr för att vara en liten vagn (gammal som ny) tycker personligen den ser så futtig ut o de små hjulen ser ut som om de knappt sitter fast
    Du menar att man borde betala efter hur stora vagnarna är eller?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-25 13:00:34 följande:
    Jag tror att fleecen är long gone....men vissa butiker kanske har kvar.
    Jadå, det finns butiker som har kvar, kraftigt rabatterat. Men det är ju urplockat i färger...
    Jo just det!
  • Kajsan
    MiniM3 skrev 2010-03-26 19:00:08 följande:
    I nästa vecka kommer kidzshop.se få hem sina bee plus iaf :)
    Alla butiker kommer få bee+ samtidigt tyvärr
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21