Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Bugaboo-tråd nr 21

Mysan82 skrev 2010-03-14 22:45:18 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att köpa en Bugaboo Cam och har möjlighet att köpa från USA eftersom att min pappa jobbar där ibland och kan ta med sig en hem. Vet ni vilket webaffär som är bäst? Jag skulle helst vilja ha en denim, men det verkar lite krångligt när jag har letat. Verkar inte finnas överallt direkt. Tack!
    Hittade denim på amazon: www.amazon.com/Bugaboo-Cameleon-Denim-Base-Fabric/dp/B000OMNMN6/ref=sr_1_1&s=baby-products&qid=1268603529&sr=8-1
  • Det ljuva livet
    Aprilia skrev 2010-03-22 08:14:42 följande:
    Annars är frakten billig! Jag beställde min UJ dubbel för ca 4700kr inkl frakt. Dom skickade den i torsdags och imorse anlände den till Västerås, så nu hoppas jag att den kommer idag Hade gärna beställt en singel med för det är verkligen SJUKT billigt där just nu. Men det får räcka med buggan. Om inte 3-åringen behöver en förstås
    Vad går frakten på? *fick sjuka behov av en singel*
  • Det ljuva livet
    Soppa skrev 2010-03-23 18:41:21 följande:
    Finns det någon bee tråd ?? kolla in vad jag shoppade idag thehurtig.blogg.se/
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse.

Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
  • Det ljuva livet
    straw2008 skrev 2010-03-24 12:40:49 följande:
    EEw 60 kr i frakt var lite väl magstarkt för min del..... annars hade jag köpt en.
    Tyckte jag med. Men jag orkade inte vänta på att en kom ut begagnad. Och närmsta bebybutik vägrade att sänka dem till mer än 399:- trots envist prutande från min sida.
  • Det ljuva livet

Mina föräldrar flög hem med min bugga utan barn. Den låg i orginalkartongen och slapp tull men den var tyvärr några cm för stor för att klara måtten som man fick ta med sig. Så de fick betala 100$ för att få hem den. Så ett tips är att han kollar hur stora saker han kan ta med sig.

MalinF skrev 2010-03-26 10:13:19 följande:
    Kunde inte hålla mig borta från tråden... ... brorsan flyger business, så jag räknar med att den paketeras in väl och att det löser sig. Optimist, javisst!
  • Det ljuva livet

Har ångest så jag dööööööör! *lägger ut vagnen på blocket* Buhuhuhuhu!

Logiskt sett så inser jag ju att det är dumt att ha så mycket pengar stående i garaget när jag har två andra vagnar.

Men mitt hjärta håller på att brista!

• Det ljuva livet
    Billabong skrev 2010-05-28 20:39:06 följande:
    Precis samma situation som för oss. Skrev om det i ett inlägg för några timmar sedan. Men visst känns det sorgligt?
    Känns som att hjärtat håller på att gå sönder.. Särskillt när jag tittar på bilderna på den och tänker att jag aldrig mer ska få köra den.

Vi kommer att ha kvar Been men det är inte samma sak .

Måste vara oerhört surt att ha bebisar och inte kunna köra dem i en Bugga.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21