Inlägg från: jessica1979 |Visa alla inlägg
  • jessica1979

Bugaboo-tråd nr 21

Jag skulle vilja vårfixa min cameleon. Är det bara topptyget som jag kan tvätta i maskin? Hur gör ni andra med övrigt tyg och chassi och hela faderullan?

• jessica1979
    Stargirl skrev 2010-03-26 08:36:58 följande:
    Du kan ta av alla tyger och sätta i maskin om du vill. Chassit ställer jag in i duschen och duschar med ljummet vatten och skrubbar med en diskborste. Sedan oljar jag in med ex silionpsray.
    Men det är ju som plattor i hela ryggen och sitsen och varukorgen. Hur gör man med det då? Känns inte som jag skulle lyckas få i plattan och skumgummit i sitsen igen om jag tar ut det då det är så tight.
  • jessica1979
    Stargirl skrev 2010-03-26 08:47:37 följande:
    Skumgummit, träplattan och plattan i varukorgen tas bort. Men det i ryggen sitter kvar. Går inte att flytta på.
    Tycker du det brukar gå bra att få in det i sitsen igen eller är det väldigt besvärligt? Tack så mkt för hjälpen!
  • jessica1979
    stinamaria skrev 2010-03-26 09:10:45 följande:
    För mig gick det jättebra att få i det igen. Tvättade allt tyg som fanns nu när jag köpte min vagn begagnad och den blev verkligen superfin!
    Flev fundersam nu, men plattan i sitsen ska va ovanpå skumgummit va?
  • jessica1979
    stinamaria skrev 2010-03-26 15:28:16 följande:
    Nu kanske du redan fått svar men skumgummit ska vara på plattan, då blir det lite mjukare för barnet att sitta på:) Tror jag? hehe
    Jag förstod det till slut, när jag tänkte till, haha!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21