Bugaboo-tråd nr 21
Fröken Småland - jag är mkt imponerad!!!
Fröken Småland - jag är mkt imponerad!!!
Min svarta topp och grå basklädsel är jätteblekt! Visste att den var lite blekt men först nu när jag satte på liggklädseln till lillasyster såg jag att den är jätteblekt. Aldrig stått ute och sovit eller så (sonen gillade inte att vara i vagnen så mkt). Bara använd ca 1,5 år (köpt sept 2008). Det bör väl gå att reklamera? Är det ngn som har mail-adressen till den som hade hand om reklamationerna på Bugaboo, minns att det talats om det förut, någon Nathalie? har jag för mig. Tycker att det är pinsamt att komma till affären och ställa krav, har redan reklamerat chassit en gång... Skulle vara enklare att ta det direkt med Bugaboo, ex maila foton. Vet någon om det går?
Färghjälp
Har en Cameleon med grå bas och svart toppklädsel. Är nu 2 år och vääääldigt blekt, säväl varukorg, sufflett som bas. Måste inhandla nytt från topp till tå... Svart och grått går bort då de blektes snabbt. Funderar på om sand som i sig är så ljus inte bleks så mycket, med ett cerist toppset? Någon som ha bild på denna kombo? Finns det ngn ny bildtråd?
Eller vilka andra färger håller bra annars? Velar så om färgerna, brukar vara väldigt "svart" av mig så jag vet inte om jag vågar ett cerist toppset???
ngn som vet var jag kan få tag på en ny/nästan ny varukorg i denim??? Min varukorg har gått sönder, mittt fel. Missade en på tradera och de finns väl inte kvar på ngn shop? Hoppas ngn har ngt tips...
Vi har nyare uj och där är sittdelen högre upp än ryggdelen när den är i fullt liggläge så jag tittade på bebisen och hade inte huvudet under suffletten. dvs satte liggdelen så den var vänd mot mig. tror att äldre UJ frpn 2008 docj inte hade fukkt liggläge.Vi hade babytravell från babyproffsen med en egen liten sufflet. Växlade ocksp mellan bugga och dubbek UJ.
Finns det bilderpå Donkeyn någonstans? Så man kan tjuvkika lite...
Var kan man köpa siliconspray?