Inlägg från: Srandra |Visa alla inlägg
  • Srandra

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!
    tänkte fråga er experter hur det ligger till med dom rosa färgerna till cameleon, finns det två olika? Finns den ljusare att få tag på?

Har köpt en grå/svart cameleon så nu får jag ju köpa till lite färgglade tillbehör :)

• Srandra

en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?

• Srandra

hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns..

men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehe

kanske ska lyssna på shoegirl :)

• Srandra
    Candra skrev 2010-04-01 10:11:32 följande:
    Nån frågade efter kombon rosa och gult, rotade fram sufletten från i höstas, så här blev det:Visserligen den gamla rosa, men nånting iaf =Pbabypurple.blogg.se/images/2010/dsc_2166_8135...
    Det blev ju faktiskt fint :) kommer bli helt rosa topset, gul PF-åkpåse och brun skötväska tror jag :)
  • Srandra
    Candra skrev 2010-04-01 13:45:04 följande:
    Idag kläddes buggan om i vårskrud Åkpåsen har plockats undan nu. Funderade på att ha den ett tag till, men igår var vi ute på promenad med vanlig sulky, och hon älskade att ha benen fria. Hon kändes inte det minsta kall. Vi har med oss filt istället, om det skulle behövas.
    kan du inte lägga upp en bild :)
  • Srandra

fröken småland: va fint det tyget var på buggan i bildtråden :) kan man byta hela tyget i sittdelen? *okunnig*

Tänker mest att det kanske slits om hon sitter rätt på det?

• Srandra
    Fröken Småland skrev 2010-04-01 14:45:38 följande:
    Du menar det hysteriska med djuren? Jag har sytt en hel bas från grunden så det är inget överdrag eller så. Barnet sitter alltid på själva basen men ett överdrag kan man ju fixa fast det sitter ju bara över ryggen.
    ah, precis. Oj, va duktig du e! aha okej, det e väl slitstarkt antar jag men man blir ju lite nojjig när man har en sån fin vagn :) kan man byta bastyget alltså?
  • Srandra

någon som vet om det är dom "vanliga" åkpåsarna på kidzshoppen som kostar 995 eller om det är ngn som kanske inte passar till cameleon?? Det står att det e till bugaboo så den borde ju passa då eller?

• Srandra

hmm då kanske man ska vänta med att köpa tills efter mässan då.. fast då knaske det inte finns några kvar :/

• Srandra
    Stargirl skrev 2010-04-07 15:12:22 följande:
    Köpa vadå?
    åkpåse :)
  • Srandra
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 11:36:06 följande:
    Stinamaria: jag var på mässan igår. Det var väl helt ok men de gav inga goodiebags i år, det tycker jag var snålt. Gratis nappar delade de ut, och Huggies gav en liten påse med bl.a. en barnbok. Annars var nog det mest spännande att få klämma på nya Bee. SJÄLVKLART följde det med en hem
    sålde dem åkpåsar?
  • Srandra

fröken småland: haha, kan lätt bli så :) blev ingen mässa idag för sambon var inte så sugen :/ får se om jag kan överala honom imorn istället :)

ngn annan som vart på mässan idag som vet om dom sålde åkpåsar?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21