Bugaboo-tråd nr 21
Hej, hur gör man för att få till strandläget. Kan detta göras om barnet sitter i vagnen? Kan man göra det om ståbrädan sitter på?
Hej, hur gör man för att få till strandläget. Kan detta göras om barnet sitter i vagnen? Kan man göra det om ståbrädan sitter på?
Om jag skulle köpa en ståbräda idag skulle jag absolut köpa de nya. Den klickar man bara på och av. Den gamla modellen ska fästas i speciella fästen och detta gör man genom att lägga vagnen på sidan. (alltså inget man gör med småsyskon i vagnen) Jag vill gärna ta bort brädan på dagtid när det bara är jag och lillsyrran som är ute och flanerar så det blir ett himla meck när brädan ska på igen.
Måste fråga en sak. Har sett att det har blivit rost på "navet" på framhjulen på utsidan av hjulet...på den där silverpluppen som sitter i mitten.
Stargirl hur lång är din tjej? Hon sitter verkligen toppen!
Jag söker bilder på bugaboo bee den äldre versionen, där typ en ettåring sitter i. Vet ni var jag hitta någon sådan? Hittar inte beetråden någonstans =/
tack på förhand
Tack, så glömmer jag ju bort att man kan leta efter trådar. Är inte så bra på dettta med FL. Tack så mycket!