Bugaboo-tråd nr 21
Hej!
tänkte fråga er experter hur det ligger till med dom rosa färgerna till cameleon, finns det två olika? Finns den ljusare att få tag på?
Har köpt en grå/svart cameleon så nu får jag ju köpa till lite färgglade tillbehör :)
Hej!
tänkte fråga er experter hur det ligger till med dom rosa färgerna till cameleon, finns det två olika? Finns den ljusare att få tag på?
Har köpt en grå/svart cameleon så nu får jag ju köpa till lite färgglade tillbehör :)
en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns..
men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehe
kanske ska lyssna på shoegirl :)
fröken småland: va fint det tyget var på buggan i bildtråden :) kan man byta hela tyget i sittdelen? *okunnig*
Tänker mest att det kanske slits om hon sitter rätt på det?
någon som vet om det är dom "vanliga" åkpåsarna på kidzshoppen som kostar 995 eller om det är ngn som kanske inte passar till cameleon?? Det står att det e till bugaboo så den borde ju passa då eller?
hmm då kanske man ska vänta med att köpa tills efter mässan då.. fast då knaske det inte finns några kvar :/
fröken småland: haha, kan lätt bli så :) blev ingen mässa idag för sambon var inte så sugen :/ får se om jag kan överala honom imorn istället :)
ngn annan som vart på mässan idag som vet om dom sålde åkpåsar?