Inlägg från: joasia |Visa alla inlägg
  • joasia

Bugaboo-tråd nr 21

Förbaskade dumma vagnen... bromsvajjern har gatt av! Det sa bara pop och sa hade den brustit  och garanti tiden har gatt ut - var vagn ar 2ar och 4 manader gammal - ar det nagon som varit med om liknande? kan man reklamera?
    Usch sa ledsen lilla sonen skulle ju fa aka i vralaket ocksa...

• joasia

det låter ju bra... hoppas maken är händig nog
    har ni gjort det mollan?

• joasia

det vore verkligen supersnällt av dig - jag satt precis och funderade pa hur man skulle kunna fixa fast bromsvajern i själva plastbromsen sa att saga.
    Maken ar bortrest fram tills söndag och jag ar ensam med tva barn och kanner mig helt beroende av vagnen... Sa jag ska försöka framana min händig sida (den ligger väl dold )

• joasia

Hurra- nu rullar min bugga och stannar precis som den ska Tusen tack Mollan! Så glad!

• joasia

hej tjejer, ni verkar ha sten koll på blocket... Jag funderar pa hur snabbt det gar att salja en bugga cam uttagen dec 2007, men som borjade anvandas mars 2008 och som fick nytt chassi 2008...  Visst beror det pa priset man satter ut, men om vi gissar på ett helt normalt pris (dvs ingen overpris, men inte superbilligt heller). Vad gissar ni? Funderar pa om vi ska salja före eller efter semestern? Skulle vara bra klirr i semesterkassan...

• joasia
    straw2008: haha.. har en bunt olika farger saklart - det har ju varit sa fint att kunna byta efter humor.  Hmmm... undrar om jag ska satta ut en annons... lite lockad
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21