Inlägg från: lilla sandra |Visa alla inlägg
  • lilla sandra

Bugaboo-tråd nr 21

Kikar in. Någon som vet om det går att köpa ett nytt hjul till ståbrädan?

• lilla sandra
    Kavat skrev 2010-04-23 13:32:24 följande:
    Kolla med kidzshop, de brukar kunna ta in det mesta om man frågar.
    Tack ska kolla med dem. Kollade på hjulet häromdagen o det är VÄLDIGT slitet o är supertrögt på alla håll o kanter.
  • lilla sandra
    Stargirl skrev 2010-05-16 22:41:51 följande:
    Nej. Den visas i Köln i mitten av September.
    Okej. Synd.
    Jag behöver en syskonvagn, men vägrar att göra mej av med buggan.
  • lilla sandra
    Stargirl skrev 2010-05-17 08:46:46 följande:
    2011
    Men åååååh. Jag vill inte vänta tills dess. O skaffa en 4:a om ett år känns.... Nä.
  • lilla sandra
    FridaLee skrev 2010-05-17 21:44:30 följande:
    men om du blir gravid nu så blir det väl först 2011 lr hur!?
    Ja, men 3:an här hemma är inte ens 2 månader.
  • lilla sandra
    liar skrev 2010-06-10 12:49:53 följande:
    Hej,

Har en Cameleon idag till vår son på snart 2 år. Han får ett syskon till vintern och jag kikar på lite olika lösningar för en syskonvagn.

Nån som vet om ståbräda med sittdel (bild nedan) funkar när man använder liggdelen?

Nåns som har erfarenhet av ståbräda och sittdel vintertid? Körde Buggan utan snöhjul i vintras och det gör jag inte om. Hur är lättkörd är ståbrädan i massor av snö?
    Har en bild i mitt galleri på en cameleon med liggdelen på o ståbrädan med tiny-tot-sitsen. Vi har det nu oxå, men det är sällan som storebror (mellanbarnet i skaran) ens står på    ståbrädan. Han går hellre även fast han inte är 2 år ännu.

I vintras lät vi vagnen vara. Körde förra vintern med ståbräda ibland, det går an om det är packad snö, men inte moddigt.
  • lilla sandra

Har beslutsångest. Har en cam med sandbas o svart sommarsuffla. Är nu på jakt efter ett parasoll, men kan inte bestämma mej för vilken färg. Hjälp tack.

• lilla sandra

Är det svårt att sy en egen suffla? Jag vill så gärna försöka, men fattar inte riktigt HUR jag ska göra.

• lilla sandra
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 13:46:10 följande:
    Nej, kolla på Blocket eller FL:s köp/sälj-forum.
    Synd. Jag som är så lat hade "behövt" det.
    Typ "Jag har xxx till Bugaboo o vill ha xxx..." 
  • lilla sandra
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-14 21:02:42 följande:
    de går ju fort att göra en bytes annons i köp och sälj!
    Ja, det kanske det gör.
    Får kika på det. Tack för hjälpen.
  • lilla sandra

Har kikat lite på Blocket, Tiny-totsen, är de "utrotade" (dvs inga som vill ha dem längre) eller sitter folk hemma o ruvar på dem för att de finns så få?

• lilla sandra
    Tant Pruselius skrev 2011-05-01 22:49:16 följande:
    jag ruvar på en eller den används så ruvar kanske är fel uttryck....jag betalade 400 för min , 600 tillsammans med ståbräda...
    Det finns inte så många va?
    Är det någon efterfrågan på dem tro?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21