Bugaboo-tråd nr 21
Hej! Behöver snabbt hjälp här, min Bugaboo Gecko har fått punktering på det ena bakdäcket, hur gör man för att fixa det? Gärna tips på verkstad söder om Sthlm i så fall. Kan man byta till Cameleons punkteringsfria bakdäck?
Hej! Behöver snabbt hjälp här, min Bugaboo Gecko har fått punktering på det ena bakdäcket, hur gör man för att fixa det? Gärna tips på verkstad söder om Sthlm i så fall. Kan man byta till Cameleons punkteringsfria bakdäck?
Hej! Behöver rådgöra lite.... Jag har en Bee+ som jag eventuellt ska byta med en tjej som har en Cam. Min vagn är inköpt i slutet av maj. Hennes vagn är från början inköpt jan-09 men pga en massa fel på den som reklamerats fick hon vänta jättelänge på reservdelar och kompenserades med ett nytt chassi, sittdelsram, hjul och bas i januari-10. Sittdelsbasen är från denim RED collection, samma sak med varukorgen. Hon har ett topset i fleece till. Bumperbaren är tuggad på så den skulle bli utbytt innan bytet i så fall. Med min vagn medföljer i så fall en ny sittdyna från Addstroller.
Hur tycker ni som har en Cam/Bee+, låter det som en bra deal?