Inlägg från: bittersweeet |Visa alla inlägg
  • bittersweeet

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!

Har efter att ha läst i eran tråd äntligen bestämt mig för en cam special black
    jag längtar nåt enormt tills den kommer nån gång i maj...

Har en liten fundering kring hur många vagnar man eg "behöver" och känner redan innan jag skrivit ner frågan att jag redan vet vad jag kommer få för svar

Jag har en dotter som fyller 2 år i aug och ett syskon på väg som är beräknad i juli. Har nu en bee som vi använder på helgerna nån gång, en brio sitty till dagis, en UJ syskonvagn till när bebis kommer och camen som kommer i maj...

Så nu till frågan: Ska jag sälja been eller behålla?? Tänkte att stora tjejen får åka cam tills bebisen kommer... Eller? Svårt det här :-S

• bittersweeet
    Fröken Småland skrev 2010-04-27 09:26:51 följande:
    Det låter ju som att du har nästan alla vagnar du behöver Om du har råd och plats att behålla Bee så gör det. Det är alltid trevligt att ha en liten vändbar sulky som fälls i en del vilket underlättar när man stuvar i bagaget. Grattis till din All Black förresten! *grön av avund*
    Tack för svar! Har nog kanske både råd och plats men sambon klagar på att vi har vagnar i hela hallen :-O kanske ska ställa i barnvagnsrummet vi har i huset som står tomt men vet inte om ja vågar :-S

Tror ni att andrahandsvärdet på bee har sjunkit mycket nu när bee+ har kommit?
  • bittersweeet
    passau skrev 2010-04-27 21:50:07 följande:
    jag väntar och hoppas på det...
     Å jag hoppas det inte sjunker så mycket
  • bittersweeet

Hej!
    Kan man ha topset i fleece på sommarn eller blir det för varmt? Jag tycker det låter varmt, men har en vännina med bugga som säger att det funkar finfint, alltså inte för varmt.
    Men vad säger ni?

• bittersweeet
    Xst skrev 2010-06-20 20:07:39 följande:
    Jag har haft utan problem.
    Tack för svar!
    Vilket topset anser ni vara bäst då? Fleece eller canvas...
    Vad är det för skillnad? Känner att jag inte har nån koll :-S har en all black som jag vill byta på för att jag har hört att svart blir solblekt snabbt, och har ingen aning om jag ska välja fleece eller canvas...
  • bittersweeet
    Fröken Småland skrev 2010-06-20 20:18:50 följande:

Fleece eller canvas är en ren smaksak. Fleece har bäst passform men canvas är mycket snyggare enligt min åsikt.

Tack för svar
  • bittersweeet
    Honey1982 skrev 2010-09-26 15:00:16 följande:
    Hur förvarar ni era regnskydd? Det får ju knappt plats i varukorgen och om man har det där får ju inget annat plats .
    Har samma problem, och det värsta är ju att vi nu har liggkorgen och då är det ännu jobbigare att plocka in och ut grejer ur varukorgen...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21