Inlägg från: Preggie |Visa alla inlägg
  • Preggie

Bugaboo-tråd nr 21

Det ljuva livet skrev 2010-03-23 20:26:27 följande:
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse. Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
    Jag fick min gula för ett par veckor sen och satte på den direkt, den lyser som en liten vårsol och jag blir på såå bra humör av den!
  • Preggie
    annlu748 skrev 2010-03-29 20:01:53 följande:
    Om jag skulle köpa en ståbräda idag skulle jag absolut köpa de nya. Den klickar man bara på och av. Den gamla modellen ska fästas i speciella fästen och detta gör man genom att lägga vagnen på sidan. (alltså inget man gör med småsyskon i vagnen) Jag vill gärna ta bort brädan på dagtid när det bara är jag och lillsyrran som är ute och flanerar så det blir ett himla meck när brädan ska på igen. En annan fördel är att den nya brädan även fungerar på Bee!
    Passar ståbrädan både till nya och gamla Bee?
  • Preggie
    Soppa skrev 2010-03-30 17:29:40 följande:
    Jag gråter (nästan) iaf beställde rosa sufett från pramworld och får mail av dom nu att den är slut, Vart hittar jag en rosa eller någon annan färg utom khaki på rea helst.
    Till cam eller bee?
  • Preggie
    Frugan skrev 2010-04-24 19:57:54 följande:
    Tacksam för snabb experthjälp! Är det någon som vet om det går att laga ett Bugga-chassi som gått sänder i navet på ena sidan. Vart ska man vända sig (vagnen är begagnad) och vad kostar det? Tack på förhand!!!
    Bonti vid Odenplan lagade min!
  • Preggie
    Frugan skrev 2010-04-24 21:02:09 följande:
    Preggie: Kommer du ihåg vad det kostade? På vilket sätt hade din gått sönder?
    Kommer inte ihåg vad det kostade... några hundra tror jag. Den gick söner ett par gånger då jag gick ner för en trottoarkant bland annat. Det bara klickade till inuti navet och någonting därinne sprack. Det ledde till att det inte gick att fälla styret.
  • Preggie
    Nikki S skrev 2010-04-26 22:08:05 följande:
    Hallå! Jag är en nybliven ägare av en bugga och skulle behöva lite hjälp av er.Jag skulle idag lyckas klura ut hur jag skulle sätta dit ett parasoll på min bugaboo cameleon men det gick verkligen inte bra. Någon som kan förklara för mig hur man sätter dit det och vart det ska sitta? Jag har en beskrivning men får inte riktigt ihop det i mitt huvud.
    Har du olika fästen? Har för mig att det är olika till olika modeller om jag inte minns helt fel. Någon som vet vad jag pratar om?
  • Preggie
    lillaknytet skrev 2010-04-27 23:46:42 följande:
    Åh tack för tipset. ska väl försöka mig på att sy till en. 
    Testa! Till och med jag fick till en Bee-suflett. Med MYCKET stöd från Noas mamma vill säga
  • Preggie
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 07:11:03 följande:
    IKEA har bara så fina och prisvärda tyger
    Ja, och jag är galen i prickar!! Nu återstår "bara" att välja färg... Det blir nog fler än 1 misstänker jag
  • Preggie

Har man alltid 2 års garanti på sin bugga? Min Bee har dels för kort sele mellan benen, jag mailade bugaboo och de sa att jag kunde gå tillbaka till butiken och visa upp felet. Sen går det inte att sätta ryggstödet i det översta läget på ena sidan. Köpte vagnen förra sommmaren.

• Preggie
    zasata skrev 2010-04-29 08:53:04 följande:
    Nää den har jag lånat ut.. Så kan ju inte kräva tillbaka den bara så där. Hoppas jag får nytt till bee snabbt. Har någon av er haft problem med att den inte fastnar i mittenläget? Inte vart med om det innan, fören igår efter smällen.. på bbe+
    Hur då "inte fastnar i mittenläget"? Jag måste ha missat något
  • Preggie

Förstår precis! Min fastnar inte högst upp på ena sidan...

• Preggie
    zasata skrev 2010-05-09 22:31:54 följande:
    En fråga.. www.bugababy.se/bee-tillbehor/23-bee-sommarsu... hur får man den som på bild tre? När jag försöker fälla in min suflett, så det som man liksom drar ut så den går över hela vagnen.. Jag får inte det att vara inne i sufletten.. vad gör jag för fel?
    Bild 3 är nya Bee, är det den du har?
  • Preggie
    Eddiebaby skrev 2010-05-09 21:32:00 följande:
    Tack vad bra, då är det nog bara ren otur då! Får hitta någon verkstad som kan titta på den som sagt....borde ju inte vara svårt här i Sthlmområdet att hitta en sådan som kan Bugga!!
    Det hände mig också. Lämna in den på Bonti vid Odenplan, de kan det mesta!
  • Preggie

Kan man få tag i suffla till gamla bee  någonstans?

• Preggie

Jag tänkte om de går att få tag i nya någonstans. Ska sälja mina begagnade och vill ha koll på utbudet. De parasoll som finns att köpa till bee och cam, visst passar de på gamla bee också?

• Preggie
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-03 23:01:34 följande:
    ja det är samma till alla. 
    vissa butiker kan nog ha sufletter kvar
    iAnnaMaria skrev 2011-04-03 22:32:52 följande:
    ni som har koll... Hur ser en solsuflett ut? Vad är det för skilland mot den vanliga?
     sommarsufletterna har nät "luckor" googla på bugaboo sommar suflett och klicka på "bilder" så ser du hur dom ser ut  Det är du med Hjärta nja kunde va bättre Noa är dålig
    Tackar för svar! Tror att jag ev råkat ut för samma blocket-köpare som du...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21