Bugaboo-tråd nr 21
Hämtade vår bugga idag, sååå sjukt nöjda! Gud så fin den är!
Finns bilder på min blogg :)
Hämtade vår bugga idag, sååå sjukt nöjda! Gud så fin den är!
Finns bilder på min blogg :)
Hejsan!
Hämtade hem vår bugga i fredags & köpte med adaptrar till bilstol. Vi har en akta graco & enligt tjejen vi handlade med så va det två små separata adaptrar dom som skulle passa för just vår stol. Men när vi kom hem såg vi att det bara står för maxicosi på förpackningen så jag började surfa runt & titta på de tillbehör som finns.
Hittade både de adaptrar som vi fick med oss hem & en till variant som är större, med skenor emellan liksom & det är på den som det står ska passa akta gracostolen ju? Eller? Tänkte att ni som hänger här är proffs & säkert kan hjälpa mej :)
Till saken hör att vi inte köpt vagnen i den stad vi bor i, säljs inte här, så vi måste tillbaka upp 8 mil i så fall.
Ska prova med stol & adaptrar, men har inte hunnit. Tänkte bara om det finns nån som vet på en gång? :)
En fråga till er experter ;): Hur funkar ståbrädan på buggan, står barnet med bra utrymme? Tycker det ser trångt ut med handtaget & allt.. Har inte testat då bebis nr 2 inte vill komma ut nångång! +4 idag.. :(
Halloj!
Jag blir snart galen på min Bugga! Chassit gnekar & skramlar bara man tar i det & fjädrarna fram på de små hjulen gnisslar nått så in i.. Buggan började rulla för drygt2 månader sedan & jag varvar även med en UJ, så den är inte direkt sliten.
Vad gör ni åt gnissel & gnek?! Smörja? Nån? Jag blir tokig, skulle kunna sälja i väg den bara för att slippa höra detta störande ljud!
Mvh Madde

Haha. Men man kan köpa ett servicekit har jag för mej? Finns det alltså grejer man kan smörja med & sånt i det?Tack för era svar! Ska kolla upp det ni tipsar om & håller tummarna att chassit blir tyst igen, jag blir galen av gneket & det blir bara värre tycker jag.
Halloj! nån som vet om iPhonehållaren passar den nya iPhone 4? Eller är den till den förra "gamla" modellen på iPhone? Tänkte beställa en då det är himla lämpligt att kunna ha telefonen så när man är ute på promenad & lyssnar på musik..
Men kom på att den kanske inte passar nya iPhone?
tacksam för svar! :)