Inlägg från: Sötnosarna |Visa alla inlägg
  • Sötnosarna

Bugaboo-tråd nr 21

mamma på vift skrev 2010-04-29 13:31:03 följande:
    Hur tvättar man en Ju Ju Be skötväska bäst? Går det att köra den i tvättmaskinen?
    Den går alldeles utmärkt att tvätta i maskin. (I alla fall gjorde min det) Jag tog skontvätt 30 grader med color tvättmedel. Ingen färgblekning eller nåt!
  • Sötnosarna
    Bellbox skrev 2010-04-29 19:07:36 följande:
    Vilken modell har du?Jag har en BeAll & den har ju plast-fotofickor i locket, så undrar om det skulle kunna "ställa till det" om man tvättar?
    Jag har en beTween, den har ju ingen plast någonstans så det gick jättebra. Men jag vet inte hur plasten på din BeAll kan bli...
  • Sötnosarna
    Jesli skrev 2010-05-19 23:36:45 följande:
    Idag blev jag Bugaboo ägare för första gången.En jätte fin vagn står nu i hallen.Det enda trista är att jag inte fått med allt som säljaren lovade i sin annons.(fick vagnen skickad med Bussgods), så åkpåse, skötväska och mugghållare saknas.Jag hoppas dock att säljaren omgående skickar det som saknas.Så i morgon blir det en premiär promenad med vagnen så nu hoppas jag på en solig dag.
    Åh vad roligt! Vad är det för färg på den?
  • Sötnosarna
    Jesli skrev 2010-05-21 11:49:37 följande:
    den är brun botten och beige topp
    Det låter snyggt!
  • Sötnosarna

Hej, är det någon som skulle vilja lägga in en bild i bildtråden på hur det ser ut när ett större barn typ 3 år sitter i sittdelen på en cameleon med utsträckta ben. (Jag vet, det är en dum fråga men skulle vilja se hur stor plats det är för benen i den)???

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21