Inlägg från: jessicav |Visa alla inlägg
  • jessicav

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla Bugaboo-proffs.

Jag skulle verkligen behöva ett expert råd nu. Det ligger en bugga ute på blocket (hoppas nu inte det är en av era:)) som har ett bra pris, men.. Handtaget glipar och de har inget kvitto, vilket får mig att tveka rejält. Plus att jag får köpa till en vanlig suflett då de bara har sommarvarianten.

Hmm, vad tycker ni? Är ett glipande handtag (glipar när man drar den uppför trappor) ett stort problem? Instiktivt säger jag själv att det är det, speciellt som vagnen är tre år gammal och de inte har kvitto så borde de också ha köpt den begagnad.

Är väldigt tveksam och är ingen expert på det här, därför vänder jag mig till er. Snälla kom med råd om ni kan.

/En framtida bugabooägare

• jessicav

tack för era svar!

Kvitto tänkte jag ha (ifall garanti fanns kvar) så jag kunde byta chassit. Men som ni säger, ett handtag som inte är helt hundra är inte bra! Tack för hjälpen, jag letar en nyare bugga.

• jessicav

Hej, 

jag har varit här inne förr och rådfrågat er experter och behöver nog råd igen. Är mitt uppe i att bestämma mig för vilken vagn jag vill ha. Tycker om både bugaboon och uj buggy swift.
    Buggan har många fördelar men tycker den är lite dyr med alla tillbehör. Nu har jag dock möjlighet att köpa en begagnad för 5900 med parasoll (inga vinterhjul eller adapter o så). Den är från -07 och ser jättefräsch ut och handtaget glipar inte. Vet att iag -08 hade det felet.
    Till min fråga då, är det något mer man bör tänka på? Vagnen är ändå tre år gammal!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21