Bugaboo-tråd nr 21
Lånar er tråd lite ![]()
Lånar er tråd lite ![]()
Någon av er som har erfarenhet av och har beställt från kidzshop? Är det bara dom som har leverans i princip direkt?
Vilka årsmodeller skall man undvika om man kollar på begagnade?
Hej! Har en liten fundering som ni kanske kan hjälpa mig med ;) Vi ska ut och flyga och nu funderar vi lite på det här med vagn. Vi har en bugaboo cameleon samt en mutsy. Mutsyn är ingen vagn man tar med på resa men hur är det med buggan? Den väger ju inte så mkt men den känns ändå otymlig på nått vis. Vår dotter kommer att vara 1,5år när vi åker så vi är i behov av en vagn som man kan fälla ner vid sovning. Någon som rest med en bugaboo cameleon? Är det bättre att köpa en sulky eller är hon för liten?
Jean1- vi har köpt en del saker från USA. Nu har vi iof det lite enklare eftersom min mamma jobbar där. Vi har beställt över nätet och det har sedan skickats till kontoret.
Om din mamma bor hos någon funkar det sättet, tyvärr inte om hon bor på hotell eller liknande.
Nu beror det såklart på vart din mamma ska åka men babiesRus finns lite överallt och dom säljer buggagrejor.
Finns många fler men nu sitter jag inte vid datorn så jag kan inte kolla sidorna.
Har du testat att googla?
Använder du converse så be henne köpa sånna. Fick hem ett par i veckan som kostat 200kr. Vilket klipp. (OT, sorry)
Passau- men vad bra. Då funkar det också. Det sättet är det enklaste och framföralt bekvämaste när man använder bud :)