Bugaboo-tråd nr 21
Nu har jag äntligen hittat in i den här nya tråden (alldeles för sent)
Nu har jag äntligen hittat in i den här nya tråden (alldeles för sent)
måste nog erkänna att vårt chassi inte är det vackraste just nu. en massa lera på nederdelen, tvättade i alla fall varukorgen igår. vad gör ni när ni tvättar era vagnar? är så rädd att den ska rosta sönder av ngn konstig anledning. har sett att det har börjat rosa lite i den stora skruven som sitter mitt i hjulen. vad kan man göra åt detta? är det vanligt?
någon som har handlat bugaboo tillbehör från någon engelsk hemsida som ni kan rekommendera? vill kolla upp om det är ngn pris skillnad mot i sverige nu när pundet står så lågt.....
åh, va jag är besviken!
Hittade en sådan här på pramworld (tack för tipset fröken småland) men den verkar ju inte funka till bugaboo cameleon...varför inte???
http://www.villamagnolia.se/ProductDetails.aspx?productID=1228
fröken småland- ja, jag har sett tiny toten men den har inget ryggstöd
tack för tipset i alla fall! vad är skillnaden mellan den nya och gamla ståbrädan egentligen?
vart kan man köpa en tiny tot?
Ni som bor i stockholm och gillar frankofants bugaboo grejer så kan jag tipsa om att de har utförsäljning i helgen. kolla deras hemsida.
Nu ska jag fortsätta tjata om tiny tot pallen man kan sätta på gamla ståbrädan. vad ska man söka på för att hitta den? har fått några tips härinne på sidor som kunde sälja dem, men har inte sett att ngn av dem gör det....
jag har en sommasuflett som i och för sig inköptes 2008 (så jag vet inte om de ändrat ngt) men min son brände faktiskt nacken i den när han var liten plutt. sen läste jag här att den bara skyddar ungefär som en t-shirt. Så jag använder bara sommarsufletten när jag har haft sittdelen på och killen har suttit med solhatt i den....eller om jag vet att jag ska vara helt i skuggan (tex om man står på en balkong helt i skuggan men ändå villl att det ska fläkta lite extra)
va fin alla white vagnen är förresten!
angående tiny tot pall så finns det en färdig tiny tot pall som redan sitter fast i ståbrädan. hittade bara den varianten när jag skullr köpa en. så man löper alltså hela paketet i ett....
liten mjau- jag har en pall/ståbräda, men jag har en nyare variant där pallen alltid sitter fast. har köpt min från utlandet ( tror det var holland) men har tyvärr glömt bort vart. fick tipset från ngn i denna tråd.
Någon som vet när bugaboo syskonvagnen släpps i usa?