Bugaboo-tråd nr 21
Satt och kollade på begagnade på blocket. Hittade det här. Helt nya för 8000:-. Någon hake tro?
Satt och kollade på begagnade på blocket. Hittade det här. Helt nya för 8000:-. Någon hake tro?
Hej,
Jag undrar bara vart man kan beställa saker till Buggan. Jag har varit inne på Bonti´s hemsida men där går det inte att lägga in varor i varukorgen. Jättekonstigt.
Sen på köpbarnvagn så hade dom så lite saker.
Tips?
Måste fråga en sak,
Ska "styret" på vagnen vara glappt? Alltså, inte där man ställer in höjden utan hela allt. Det går att röra fram och tillbaka på vagnen och det är rätt störigt när man ska dra vagnen uppför.
Har man skötväskan på så tynger den ner så då märks det inte av.
Jag ringde dit jag köpte vagnen och dom sa att deras andra vagnar var likadana men att dom inte riktigt visste. Dom var bara extra personalen som jobbade.
Nån som förstår vad jag menar? =)
Går det inte att göra någonting åt själva dämpningen på vagnen? Den är otroligt stum och mitt barn ligger och "hoppar" i vagnen. Har en grusväg här hemma och den är omöjlig att köra vagnen på. Har provat terränghjulen men dom ger samma effekt.
Är det inte meningen att man ska kunna köra vagnen på olika underlag. Just nu känns det som om man bara kan köra den på asfalt och då måste man köra runt alla stenar.
Finns det ingen dämpning på vagnen alls?
Jag förstår att det är en stadsvagn men man tycker att man borde kunna köra på lite annat underlag än asfalt?
Det är väl det enda jag är missnöjd med på vagnen. Men ack så störigt :) Gruvar mig inför vintern, gissar på att det gäller att gå ut när det är nyplogat.
Vart köper man åkpåsarna någonstans? Har tittat på både babyshop, bonti & kidzshopen.
Ska man satsa på en från bugaboo eller ta ett annat märke?