Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Sorry att jag hoppar in i tråden bara såhär! Har fått problem med min ääääälskade bugga som jag rullat sedan -06 men nu helt plötsligt kan jag inte fälla ihop chassit? Den ena av de där små "plupparna" man drar i på sidorna av styret vill inte haka ur (om ni förstår vad jag menar) så kan inte fälla styret åt något håll. Någon som vet om det är ett vanligt fel??? Nåja, får hitta en verkstad som förstår sig på denna vagn som kan försöka hjälpa.

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby
    FridaLee skrev 2010-05-09 21:19:04 följande:
    sett några äldre vagnarpå blocket där det stått att chassit går ej att fälla. tror inte det är jätte vanligt men det förekommer iaf. tror det går att fixa, någon som nämnde det här i tråden tidigare har jag för mig.
    Tack vad bra, då är det nog bara ren otur då! Får hitta någon verkstad som kan titta på den som sagt....borde ju inte vara svårt här i Sthlmområdet att hitta en sådan som kan Bugga!!
  • Eddiebaby
    sok skrev 2010-05-09 21:54:57 följande:
    min bugga från 07 går att fälla ihop men ena pluppen är "mystisk" ja, men själva problemet är sen då man ska fälla UPP vagnen igen. man får typ "banka" på sidorna så jag fälle rinte ihop min vagn mer (sambon får vara med för han kan trixet att få tillbaka chassit liksom om vi ska fälla ihop vagnen).fråga:- vad är skillnaden på nya och gamla rosa färgen?
    Mitt problem är att jag måste kunna fälla ihop vagnen då jag är ganska bilburen....hmm får lösa det! Hoppas det kan lösa sig för dig med!
    Preggie skrev 2010-05-09 23:19:26 följande:
    Det hände mig också. Lämna in den på Bonti vid Odenplan, de kan det mesta!
    Tack för tipset då ska jag prata med dem!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21