Inlägg från: Diana och Thea
|
-
-
Hehehe....ja det är väl så. Ska man köra en Hummer så har alla en Hummer...om man är kändis alltså. Jag är dock ingen kändis och kör ändå en Bugaboo för att de är bästStargirl skrev 2010-04-02 11:13:45 följande:www.finest.se/KatrinHeheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
-
Det är den väl inte? Min son sitter emot mig med sittdelen utdragen till max.Candra skrev 2010-04-29 11:41:21 följande:Till nya bee, varför gjorde de den bara anpassad för att vara framåtvänd? Tänker på fotstödet. -
Näe, den är ju tänkt att kunna användas åt båda hållen men genrellt sitter ju större barn framåtvända och då är det kanske inte i Bugaboos intresse att utveckla ngt som inte används så mycket. Bee har vi använt emot oss tills barnen varit runt 2 år. Sen vänt sitsen. Samma med Cameleon....Thea satt iofs längre emot oss i sin Cameleon vill jag minnas medan Max är mer nyfiken.Candra skrev 2010-04-29 11:56:59 följande:Ah, ok.Var inne och provade en igår, hon i affären sa just att det är tänkt att den ska vara framåtvänd, MEN att det går att ha den bakåt om man vill. -
WHAT??? Hur gör man??? Är det bara att skära loss ett par cm på skumgummit som sitter på ramen? GENIALT....gör man det med en vass kniv syns det inte vid en försäljning ens.Fröken Småland skrev 2010-05-12 11:38:35 följande:Stargirl har flyttat sufflettfästena, ja. Och det är en stor bidragande orsak till att femåringen faktiskt ser ut att sitta riktigt hyggligt i vagnen även om han självklart är för stor egentligen. Men att en två-åring inte skulle få plats tror jag inte ett dugg på.
Nu har jag inga sådana problem men kommer ju säkert att få. Vill ju köra våran Cam så länge jag kan. Ska genast skrida till verket. Alltså bilden är ju gammal....varför har ingen tipsat mig om detta förr??? FY PÅ ER BUGGA LOVERS....
Skulle man nu köra en 5 åring i en Cameleon så skulle man förmodligen inte ha sufflan
-
Jag säger också Bugaboos parasoll!! Den är toppen.Sofia8 skrev 2010-06-21 08:27:27 följande:Jag tycker Bugaboos parasoll är superbra. Vi köpte precis ett parasoll till våran Bee och det blev en off white
-
Gud så trist. Jag tycker att den är så ful med det blanka chassit. UrkSofia8 skrev 2010-09-09 18:31:59 följande:Vad som var värst? Att den var så trasig och tung att köra. Det gick i princip inte att köra två barn i den.
Men har inte haft ngn icandy så vet inte hur den är att köra. -
Lika stora som i en Cameleon. Geckons suffla kan man dessutom höja litegrann.Miniigirl skrev 2010-09-23 09:26:29 följande:Hur stora barn får plats i en frog eller gecko?