Inlägg från: LillaJag89 |Visa alla inlägg
  • LillaJag89

Bugaboo-tråd nr 21

skulle behöva er hjälp angående val av färg på sittdyna.

har sandbas. topset i sand fleece, svart canvas och denim, samt rosa och svart fleece sommarsuflett.

vilken färg blir bäst tror ni?

• LillaJag89
    Joddan skrev 2010-05-21 09:27:16 följande:
    Jag ångrar att jag tvättade min klädsel . Varukorgen har blivit liten och plattan får inte plats och det blir fula veck på kanterna. PLUS att botten på varukorgen har blivit alleless bubblig och har liksom lossnat innuti. Sufletten har blivit helt sackig på den bakre väggen och sitter apdåligt!!!  Skulle jag hellre ha stått ut med att klädseln var lite fläckig...
    så ser min varukorg också ut efter tvättning.. tyvärr. Bottenplattan var ca 3 cm för stor för att kunna få in den i "fickorna"
  • LillaJag89
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-12 10:39:38 följande:
    Måste fråga er som har större barn i vagnen vad ni har för solskydd
    Dottern min blir två snart och  kan bara få henne att sitta i vagnen om hon får titta ut. Drar jag ner sufletten helt så viker hon sig ner dubbelt så att hon kan titta ut.
    Vi har parasollet, för då ser ändå dottern ut när sufletten är nere. Givetvis har dottern solhatt, och bra kläder på sig iallafall.
  • LillaJag89

frågar är med :P

Om man lägger förbokningsavgift på en bugaboo, dras den summan då av från vagnen? För inte kan man väl betala extra för att man bokar en vagn? :S

• LillaJag89
    Mammas Kalle skrev 2011-09-09 08:15:33 följande:
    Hur gör ni med skor o åkpåse på vintern?
    I år är sonen så stor att han kommer att gå i slask o sörja men tänkte att det ändå behövs åkpåse när vi är ut o åker vagnen.. Det jag funderar på om åkpåsrn blir skitig i, har ni nån fiffig lösning eller bara tvättar ni ofya?
    vi körde filt längst ner som vi rullade runt skorna.. ville inte ta av skorna då fötterna oftast vart kalla..
  • LillaJag89
    Zoe skrev 2012-01-03 14:06:28 följande:
    Hej på er! Jag har en liten fråga som någon förhoppningsvis kan hjälpa mig med? Jag tvättade nyss allt tyg till min Cam eftersom jag skulle sälja den till min syster. Till liggdelen hör ju två "pinnar", de är platta, svarta och rektangulära. Var tusan ska de sitta? Jag har testat fram och bak i små fickor, men de är ju alldeles för långa för dem! Sticker upp några centimetrar ovanför tyget. Någon som vet?
    i liggdelen, en i huvudändan och en i fotändan..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21