Inlägg från: Tuffelisa |Visa alla inlägg
  • Tuffelisa

Bugaboo-tråd nr 21

Hej på er här inne!

Jag har läst igenom FAQ men hittar inte riktigt svaret på min fråga.
    Jag tänkte köpa en Bugaboo Cameleon på blocket som är 1-2 år gammal.
    Jag har läst flera annonser och ofta skriver folk" med det nya chassit" eller Nytt chassi som inte glider och dyl. Dessa chassin verkar vara bytta under de senaste månaderna, efter att ha läst faq förstår jag att det finns chassin med popnitar med de glider i alla fall, är de som folk säljer ännu nyare som verkligen inte glider eller är det bara snack?

Undrar också om det finns något att vara uppmärksam på vid köp av en begagnad Bugaboo? Som ex. vanliga fel/brister/slitage eller andra beg.marknadsfällor?

Tack på förhand!

• Tuffelisa

Hjälp! Min Bugaboo Cameleon har gått sönder :(

Handtaget glappar i det vänstra fästet där det sitter ihop med varukog och hjulpinnarna i det runda som är på sidorna....något därinne vill inte fästa, så det vänstra handtaget glappar fram och tillbaka så fort jag rör det uppåt eller neråt...att gå i trappor är inte att tänka på :(
    Är det något man kan laga själv tror ni? Jag har köpt vagnen på blocket och det är en 09:a. Har inget kvitto, men kanske ett garantikort, har för mig att jag har sett det på baksidan av broschyren och dvd'n.
    Vet inte vart jag ska börja riktigt, laga själv eller lämna på reparation eller köpa nytt chassi? Vad skulle ni ha gjort...kanske är ett enkelt fel bara? *hoppas*

Tack på förhand!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21